OT - Snälltråd.
Ja, tycker det att det var lite länge sedan vi hade en snäll tråd. Snarare ett år sedan!
Det går till som så, att man skriver en snäll kommentar om personen som skrivit inlägget ovanför.
Den i sin tur skriver ett snällt inlägg om nästa.
Alltså, nästa person som skriver ska skriva ett snällt inlägg om mig, och sen fortsätter det. 
Wera - Snäll och trevlig person med väldans söta kaniner. ^^

Wera - har jag inte pratat så mycket med, men svarar trevligt och bra i trådar =)
the vanity, it becomes insanity

texclub har jätte fin kaniner och kan mycket
Steelskanin har supper söta kaniner

hyltebarns kanin är de sötaste jag sett<3
#15 Hyltebarn? Du ska skriva om Bolten! :)

bolten har fiskar<3 och bra smak av fiskar=p
Rabbitlove- har jättesöta kaniner :)
// Emma :D

KaninEmma- Har jättesöta kaniner och är en jättebra storasyster ;)
Mvh Hanna

Kaninhanna har en sjukt söt kanin (har bara sett en du kanske har fler) och tar extremt super fina och mysiga bilder!:)
Mvh Maia

#20 - Maiee - Är en jätte trevlig och snäll tjej som är kunnig och svarar alltid förståeligt och snällt. Du har även jätte mycket kunskap som du alltid mer än gärna delar dig med av :)<3 + att din Summer är super söt (din kanin heter väl så? :])
MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.
" Everybody needs inspiration "
#21 minkaninester- Mycket trevlig, och vänlig i inlägg. :) Ger alltid snälla och vänliga svar, har även en supersöt kanin som heter Ester. :)

animal friend är rolig och omtänksam. om man kollar hur hon skriver och reagerar :)
Steelskanin har en jätte fin blogg <33
Bolten värkar trevlig och snäll:)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Pigelina - Är en sjukt snäll och glad tjej som har jättefina kaniner. Hon kan mycket om allt och lär ut bra fakta. Aldrig otrevlig, tar sjukt fina bilder och är alltid omtänksam. Tror det kommer gå riktigt bra för henne och hennes uppfödning tror också det kommer gå super i kaninhopnning. Iallafall som jag känner henne just nu tycker jag att hon är en toppentjej!:)
Mvh Maia
Maiae har jag upplevt som en jätte go person, med en kanin som är väldigt väldigt fin, nämnligen Summer ! Aldrig varit otrevlig här på kif, och är mycket kunnig om kaniner!
Kiwanu verkar jätte snäll och hennes kanin på sajten är supper söt!

Bolten kan mycket om kaniner :)
/Saralindh
Hyltegårdens kaniner, (hemsida m.m kommer)

Har tyvärr ingen som helst aning vem du är och vad du har för kanin men du är nog en trevlig person som gärna få skriva lite mera här och berätta lite om din kanin/er om du har någon/några. =)
Tappsveden du verkar en glad person som gillar hästar, vill gärna lära känna dig lite mera, du verkar kunna mycket om kaniner !

Kiwanu du har grymt söt kanin :) <3
#30 Jag har vart medlem ganska länge och skriver ofta i trådar.
här därimot aldrig sätt dig här..
/Saralindh

Hyltebarn - känner dig inte så väl, men du verkar vara en gudomligt snäll och trevlig tjej med mycket och bra kunskap om kaniner som du delar med dig av. Har dock aldrig sätt din kanin, men har för mig att du har uppfödning av holländare? Eller jag är helt inne på fel spår? :)
MVH.
Louise T
minkanines verkar vara trevling och ambitös men dina inlägg i andra trådar, mycket trevlig
minkanines du värkar snäll och trevlig och har en väldigt söt kanin:)
// Hanna

Pigelina - Du är verkligen en jätte snäll och trevlig tjej som jag gärna lär känna bättre och du har ursöta kaniner :) Du har mycket kunskap från olika källor i just ämnet "kanin", jag tror att det är fler än jag som har fått mycket kunskap ifrån dig! :D
MVH.
Louise T
Kristall, du andvänder alltid en trevlig ton här i forumet, och verkar vara väldigt kunnig om kaniner, skriver tydligt och hjälper många ! Verkar vara en riktigt trevlig männsiak som tar väldigt fina bilder ! :D
Kiwanu har en jättefin kanin med en underbar färg!
Kastanjegårdens Kaniner

Kaningodis- Har unnderbara kaniner har dock inte lagt så mycket märke till henne (vet inte varför). Men verkar vara trevlig och är artig och annvänder bra ton på forumet!:)
Mvh Maia

KaninEmma - Jag har aldrig sett dig är på kif innan men du är säkert en jätte snäll och tevlig tjej. + kaninen på bilden är urläcker!
MVH.
Louise T

minkaninester - Du verkar vara snäll och bilden på din presentation är jättefin :)
MajaaR har aldrig sätt dej här men du är nog snäll och trevlig:)
// Hanna

pigelina du har världens sötaste kanin och du är hur snäll som helst=p

Rabbitlove du är verkligen en trevlig tjej. Du har mycket kunskap och håller alltid en bra ton i forumen, du skriver också alltid förståeligt :)
MVH.
Louise T
MinKaninEster - Du verkar som en jättetrevlig person och du förklarar allting bra i dina inlägg, plus att du har en superfin kanin!
Not your mom, not your milk.
Sashi -känner inte dig så väl, men vet att du har jättefina kaniner som du verkar ta jättebra hand om. Härligt med genuina djurvänner!

Sashhi- Trevlig , mycket vackra kaniner! förklarar mycket bra

Sashhi- Trevlig , mycket vackra kaniner! förklarar mycket bra
TereseE Du har väldigt söta kaniner, och håller altid bra ton i forumet:)
// Hanna
pigelina: du värkar som en jätte trevlig person och har väldigt söta kaniner 

Calippo känner inte dig men du verkar jätte snäll :) <3
/Saralindh
Hyltebarn ! Jag pm:ade med dig ganska mycket förut, du är jätte trevlig, nästan lika gammal som mig, har jätte fina kaniner, och jag vet att du sköter dina kaniner toppen, ganska aktiv här och alltid lika trevlig och hjälpsam i forumet ! :D

#54 Känner inte dig så väl men i inläggen du skriver är du väldigt trevlig och förståelig. + Att du har en ursöt kanin :)
Någon som jag gärna lär känna bättre!
MVH.
Louise T
minkaninester: Du komenterar verkligen urgulligt i alla trådar, har en riktigt riktigt söt kanin ! Alltid glad och skriver tydligt i forumet ! Du är riktigt trevlig, och jag vill också lära känna dig bättre !
Kram !

#55 Har inte PM:nat med dig med vad jag har sett av dig i forumen verkar du supersnäll och du skriver tydliga inlägg :) <3
/Saralindh

hyltebarn du har en underbar personlighet och underbara kaniner=p

#58 verkar välldigt snäll och har supersöta niner!

AnimalLover: Jag känner inte dig alls bra men du verkar vara n snäll och härlig tjej när man bara lär känna dig! :)
Och dina kaniner är bara för söta!
MVH.
Louise T

du har en härlig personlighet och fina kaniner=p
Rabbitlove- trevlig och ärlig person. :) Känner dig dock inte så jätteväl, men det är intrycken jag fått av dig i inlägg. :)
Animalfriend- Jag känner dig inte men du verkar snäll och trevlig :)
KaninEmma- Jag känner inte dig men du är säkert trevlig och snäll! :)

#63 "känner" inte dej, men du är säkert bäst ;) haha.

MimsForever- Känner inte dig men vet att du har en jättesöt kanin :)
Mvh Hanna
kaninhanna känner inte dej, men din kanin(vet inte om du har fler) är väldigt söt:P och du har värdens snyggaste namn (om du heter Hanna:D<333
// Hanna
Pigelina- Jag känner inte dig men jag vet att du har supersöta kaniner :)
KaninEmma- Säkert super glad tjej som är snäll mot allt och alla! :)
Ssandraa känner jag inte så väll.. men du är säker jätte trevlig!
Bolten känner inte dej men du är nog snäll och trevlig:)
// Hanna
Pigelina har söta kaniner :D

#72 Bolten- Tar jättefina bilder och skriver snällt och bra, verkar helt enkelt som en trevlig person. Har inte sett dina kaniner men vet att du hoppar och vet att dom hoppar jättebra, med en jättebra tränare;). Tar faktiskt extremt superbra bilder är värkligen avis!:)
Mvh Maia
#72 tack <33
Maiae verkar jätte snäll och go :P haha låter lite göteborgska :P
Bolten- Känner dig inte men du verkar väldigt snäll och trevlig :)

Kaninemma: Jag tror att du säkert är en jätte trevlig tjej. Tyvärr känner jag inte dig men har sett dig i några inlägg och där har du svarat mycket trevligt :)
MVH.
Louise T
minkanines är skit snäll och trevlig:P Bra på som fotbolls målvakt :P
minkanines är skit snäll och trevlig:P Bra på som fotbolls målvakt :P
Bolten känner dej inte men håller med dom andra att du tar jättebra bilder:D
// Hanna
#79 tack <3
Pigelinas kaniner kan hoppa jätte fint

#78 "Fniss", tack x)
Bolten: Jätte trevlig tjej som har urgulliga kaniner :) Och när du red (du rider kanske fortfarande? :]) så var det jätte fint! Synd att du slutade på fotbollen…:) <3
MVH.
Louise T
#81 hahaha
Minkanines kommer lyckas i Kaninhoppning (när du börjar, jag kommer tvinga dej)

#82 Haha har faktiskt börjat träna lite emn kaninen är skadad så kn inte träna nu :P
MVH.
Louise T
Bolten du verkar vara en rolig typ med humor, snäll i forumet, och har alltid trevlig ton!
Kiwanu har värdens sötaste dvv:)
// Hanna

Kiwanu: Verkligen en jätte trevlig tjej som jag är glad över att pratat med mer. Har en urgullig dvv :)
Du håller alltid bra ton och hjälper andra till det yttersta - en man alltid kan fråga saker om!
(Köpte du en kanin till? :)<3)
MVH.
Louise T
Minkanines är sjukr glad och rolig och har en söt kanin. (du borde logga in på msn nu:P ) 
Bolten fortfarande äger du på at ta kort och är altid snäll:)
// Hanna
vad bra :D
Pigelina håller alltid en bra ton i forumet
Har inte direkt pratat med Bolten själv, men verkar vara en glad prick med duktiga kaniner :)
Emma-lund du värkar trevlig har inte pratat nått med dej men somsagt värkar trevlig:D
// Hanna
pigelina- trevlig tjej, med söta kaniner :D
ssandraa - säkert en väldigt trevlig och humoristisk tjej! ;D
kaninisen har jag inte sätt till så mycket , men antar att det är en snäll å go liten prick 
moonsi - svarar alltid trevligt och har en mycket vacker bj!
Kastanjegårdens Kaniner
kaningodis - alltid snäll i trådar och verkar veta mycket! (Y)
Med vänlig hälsning,
Jenny
Kristall - Har jag inte "pratat" så mycket med, men verkar alltid snäll och trevlig i trådar :D
SodaochVicky har jätte söta kaniner:)
och värkar snäll och trevlig:D
// Hanna

SodaochVichy- Känner inte dig men du verkar vara snäll och trevlig, har jättesöta kaniner :)
Mvh Hanna
KaninHanna har snyggt namn;) och jätte söta knainer:D
// Hanna
Pigelina - Har jättesöta kaniner som är duktiga på att hoppa :D

SodaochVichy: Verkar vara en jätte trevlig och snäll tjej + att hon har urgulliga kaniner. Tar också jätte fina bilder! Du är också alltid förklarande och trevlig i trådar :)
MVH.
Louise T
minkaninester - är alltid snäll i trådar, och gör roliga tävlingar + att Ester är jättesöt! :D

SodaochVichy har alltid snälla och trevliga- och hjälpsamma-svar vad jag har tänkt på ;) Söta kaniner har hon också!

minkaninester-känner inte dig så väl men vet att du kan mycket om kaniner och är säkert jätte snäll.<3

Liiinas: Jag har aldrig sett dig här men du är nog en väldigt trevlig tjej. Och du har en urgullig kanin! :)
MVH.
Louise T
minkaninester: Åh du är 1 av dem trevligaste här enligt mig, vi har hållt kontakt i ett tag ovh du är verkligen en jätte härlig tjej, skulle vara super kul att lära känna dig mera! Har världens gulligaste kanin också ! :D
Kiwanu är snäll och håller altid bra ton:) och har en jätte söt kanin:)
// Hanna
Pigelina, en trevlig tjej som nog tar hand om sina kaniner väl :)
- Btw, vi har inte snackat mkt alls, lägg till wera.berggren@hotmail.com

#110 Wera- Känner inte så jättebra direkt men jättesnäll, jättesöta kaniner och jätte bra ton på forumet och uppför sig super!:D
Mvh Maia
Maiae- känner dig inte men du är alltid snäll och trevlig här på forumet :)

KaninEmma jag känner tyvärr inte dig, men jag tycker du verkar schysst :)
/Saralindh
hyltebarn- Känner tyvärr inte dig men du är säkert jätte trevlig och snäll! :)
ssandraa känner inte dej men du är säkert trevlig och snäll:)
// Hanna

Pigelina: En tjej jag inte har så bra kontakt med men en av de jag gärna pratar lite extra med. Håller alltid bra ton i forumet och är super trevlig, och du har urgulliga kaniner! :)
MVH.
Louise T
minkanines, supper snäll och trevlig
Bolten tar mycket fina hoppbilder har duktiga hoppkaniner! Grattis till medelsvår med Molly!
Not your mom, not your milk.

Sashhi har Jätte fina kaniner som är ur duktiga i hoppning (: ^^
Grattis till dom 3 pinnarna du tog i helgen med dina kaniner (:
// Ludde

#119 Damparu- är jättesnäll och svarar alltid snällt och trevligt mot folk här på forumet. Hon har också en jätte söt kanin ( har kanske fler men har mest bara sett en ) och är duktig på att fota :)
Rero har en jätte söt kanin:)
// Hanna

Pigelina är snäll och har super söta kaniner<3
Brownie- verkar snäll och har en jättegullig kanin =)

Kaninemma: Verkar jätte snäll och trevlig, du har också en jätte söt kanin 
MVH.
Louise T
minkaninester du värkar snäll och har en jätte söt kanin, håller altid bra ton i forumet, vi har inte pratat så mycket mendet är den uppfatningen jag fått:)
// Hanna

Pigelina är alltid snäll och hjälpsam ;) Hon har även jättesöta kaniner 

liiinas - du är snäll här på forumet och har en jättesöt kanin(vet inte om du har fler)
Brownie - Har jag inte sett så mycket här, men de inläggen jag sett du skrivit har alltid varit snälla :P
SodaochVichy- Är alltid trevlig här inne på forumet och du har jättesöta kaniner :)

KaninEmma- är snäll o Rosa o "Taggen" är jätte gulliga;)
Brownie - Känner dig inte så mycket.
Men du verkar vara en snäll och trevlig person :)

#131 känner inte dej heller så bra. Men du verkar vara jätte snäll :)
Rero vi har presis börjat prata och du värkar väldigt trevlig och snäll, och har en väldigt gullig kanin:)
// Hanna
Pigelina har jag skrivit om men du är blind för du såg inte att jag bad dig adda min MSN XD Haha :))) trevliga lilla prick.
#134 obs sorry ska gö det;)
NU ska ni skriva om WERA inte mej;)
// Hanna
Wera- Trevlig och vänlig person. Som man alltid blir väl bemött av. :)

Animalfriend: Känner inte dig så värst bra men du verkar vara en jätte trevlig och kunnig person. Håller bra ton i forumet!
MVH.
Louise T

minkanines;
du verkar vara en snäll & trevlig person =)
skulle jätte gärna vilja lära dig bättre :)
Sofiz har aldrig sätt dej här men du är säkert snäll:)
// Hanna
Pigelina har jättesöta kaniner som är duktiga på att hoppa :)
Caifeen- Har inte sett dig här så mkt men du är säkert jättesnäll och trevlig :)
Kom igen nu folket! SKRIV! :) Så det blir större variation på alla, det är väldigt många som skrivit ofta nu - fler människor, alla skriver samma sak här :P - Att man inte känner varandra och blabla. :P

Caifeen: Jag har aldrig sett dig här innan men du är säkert en jätte trevlig tjej!
MVH.
Louise T

KaninEmma- kan mycket om kaniner o har söta kaniner;) Rosa,Taggen,Mika,Cookie o Bamse kanske kan träffas nån da allihop?:D
#147 Ja ;D

#148 Vi hörs!:)))
Brownie- Snäll och trevlig person :)

Sara-D känner dig inte så väl men i de inlägg du skrivit har du alltid hjälpt,varit trevlig och givit tips;)

Brownie - Känner inte dig men har sätt dig i några få inlägg jag läst, Där verkar du vara en jätte trevlig person som alltid håller bra ton i forumet!
MVH.
Louise T
minkaninest(vet ej om det är hela namnet?) - Du är en snällperson som hjälper många 
Sara-D jag har aldrig sätt dej här:( men du är säker snäll:)
// Hanna
KaninEmma - Du är snäll och Rosa och Taggen är jättesöta! :)
sodaochVich- Har sätt dig lite över allt här och du kommer alltid med snäll kloka svar. Dina kaniner är grymt fina med! du värkar vara en riktig kanin älskare!
Sara-D: Jag har inte sett dig så mycket här i trådarna, annars lägger jag kanske inte märke till det. Du har en väldigt fin kanin och ett sött marsvin=)
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/
Hjartelyckan- Du är en snäll person med mycket kunskap om kaniner!
Du värkar vara jätte snäll och sånt!

Jag har aldrig sett dig här Callipo, men du är säkert jättesnäll och hjälpsam. Du har en söt kanin också!! Kanske flera?
Liiinas, har aldrig snackat med dej men du verkar snäll och trevlig

Bolten - verkar snäll o trevlig här på forumet ;)
Brownie - Har inte sett dig så mycket här på kif men du verkar kunnig och schysst! 10p till dig! 
Med vänlig hälsning,
Jenny

Teddykaniner - Värkar jätte snäll och svarar alltid snällt i inläggen (:
// Ludde

#164 Tack desamma ;)
teddykaniner-är snäll,trevlig o kunnig här på forumet. Jag gissar osså på att du har söta teddykaniner:))))

Brownie: Jätte snäll som jag absolut vill lära känna närmre. Har en jätte söt kanin också! :) Du har mycket kunskap som du snällt delar med dig av :)<33
MVH.
Louise T
minkaninester- är alltid snäll och trevlig här på forumet. Din kanin Ester är också jättesöt :)

KaninEmma- är snäll o kunnig,har även väldigt söta kaniner;)

Brownie-är jättehjälsam och har hjälp mig genom några knepiga situationer! Du har kuskap, och du har en jättesöt kanin.

liiinas- skulle jag gärna vilja lära känna bättre,du verkar vara en härlig tjej med mycket kunskap ;)
Brownie har ett gott namn :P
Bolten - Har inte sett dig här men du har säkert söt-a kanin-er

SodacohVichy- är snäll o hjälpsam,vet att Soda är söt har tyvärr inte sett Vichy. Men gissar att hon osså är jättesöt;)

Brownie- känner dig inte så bra men du är säkert jätte snäll & omtänksamm för du e ju medlemm här ju =)
Sofiz har aldrig sätt dej här:/
// Hanna

pigelina-delar med sig av sin kunskap o har söta ninisar;)