Hermelin ifokus ?
Jaa , kan vi inte starta en hermelin iFokus när vi endå håller på ? :D Jag skulle gärna göra det men jag är ej tillräckligt gammal , men jag skulle gärna vilja bli Medarbetare i sånnafall! hoppas nån gillar min ide

hum.. tycker det börjar bli lite många "raser ifokus".. Men för mig spelar det ingen större roll..
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~
säger samma sak :) lite för många raser :/

#3 Nae inte jag heller , men startar man en speciell sajt för just hermeliner så kanske intresset växer ? :) tackartackar , hur gammal måste man vara för att få starta upp en sajt
KiF är ju heltäckande för alla kaniner: hoppning, utställning, mat, skötset osv. Kan bli glest på Hermeliner i Fokus om man ska göra något utöver KiF. Även om jag personligen älskar hermeliner och gärna skulle vilja ha MASSA hermeliner på en och samma sida ;)
What the bleep | Killing my darlings | Kimimilas

Vad jag förstått så finns det inte så himla stort intresse för hermeliner, som för t.ex dvärgvädurar, så jag är nog rädd att det skulle bli väldigt dött därinne om en sån sida startades.
har hermelin men tror också att det kommer bli en ganska trist sida.. då inte spec. många har hermeliner värkar det som. och vio har ju KIF, där är alla kaniner välkommna ju ´=P

Jag tror det skulle vara kul med hermeliner eftersom dom skiljer sig mycket från andra raser.
Mvh Maia

Tycker som #5 :)
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~
Tycker det hade varit roligt med hermelin i fokus.
Lika väl som Belgisk jätte, teddykaniner och dvärgvädurar i fokus,
så borde väl hermelin i fokus också få finnas.
Hermelinen är en av de vanligaste kaninraserna, så säkert finns det intresserade.
Dock tycker jag det är onödigt med en sajt för varje ras, man kan ju även diskutera om en enskild ras här på kif. Skulle någon ta initiativet att starta hermelin iFokus så skulle jag nog ändå kika in emellanåt :-)

Jag skulle jättegärna starta en hermelin.ifokus. Men jag har jättesvårt att tro att det kommer att bli någon aktiv sajt.
Vet inte… jag tror faktiskt inte det är lika stort intresse av just rasen hermelin, visst dvärgvädurar - det finns en heel del! Dessutom är även t.ex. dvv fuchs, dvvteddy och lejon dvv välkommna :)
Teddykaniner då är alla pälssorter välkomna (t.ex. fuchs, angora, lejon etc) och i jättekaniner antar jag att både BJ och frasse är välkommna? Aldrig riktigt varit in där, någon gång bara ^^
Hoppkaniner - många hoppar.
Men hermeliner? Vad kan vara "välkommet där" mer än hermeliner?
Alla är ju välkommna i en sajt bara man har intresset för rasen men det finns inte så många hermelin intresserade verkar det som :S
Så jag tycker Nej. Finns redan så många - blir för utspritt då :P
Säger ett kort och bra nej.

Men det finns ju redan dvv o teddy o jättekaniner . varför inte ta hermeliner när vi endå håller på ;)
#16 nee men med dvv var det okej för att du fick bli Medarbetare där ;) avvviss ?
#17 Va? Hur ska jag vara avundsjuk för jag är Medarbetare på en sajt?
Säger som många andra. Aktiviteten skulle inte bli mycket på den.
Andra dvärgraser är välkomna inne på dvärgvädur, finns egen kategori där.
Tror som många andra att det kanske inte blir fullt så aktivt, då det inte är alltför många som är på iFokus som har hermelin.
Men vill ni köra på det, så lycka till!
Jag älskar hermelinkaniner, men jag tror tyvärr sajten skulle bli för seg.
Men skulle det starta en skulle jag säkert kika in ibland i alla fall.
Lycka till om ni väljer att försöka, det börjar bli lite utspritt kanske, men Kanin iFokus får väl vara en plats för allmänna diskussioner. 
Kanske kan ni öppna den för andra små kaninraser också?

Det är ju lite synd att belgisk jättekanin inte blev "jättekaniner" och dvärgvädur inte blev "dvärgkaniner" istället, skulle kanske bli lite mer populärt isåfall.
the vanity, it becomes insanity
#22 Håller med, det hade nog ökat aktiviteten!
#22 Håller med men ifokuskillarna tillät inte det :/
Somsagt ett nej. Och vad menar du med #17 :S
isåfall vill jag ha japantecknadholländare.ifokus också.
Jag tror att om sajten startas så kommer den bli mer och mer populär, eftersom rasen ändå är så pass vanlig. Fler kommer att hitta dit var dag som går, och till slut så kommer sajten bli mer igenkänd, därav mer aktiv. Har själv ingen Hermelin kanin, men jag stödjer ändå dem som vill starta denna sajt.
När vi ändå är inne på det här ämnet..
Varför finns det inte "utställningskaniner i fokus".
Bland annat skulle säkert många uppfödare hålla till där.
#26 tycker att kanin utställning iFokus skulle va bra;)
och om hermelin.ifokus startas så vill jah att lejonhuvadekaniner.ifokus oxp startar:) det är oxå en vanlig ras
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Säger som de flesta andra, nej. Stöttade varken teddy, jätte eller ddv och kommer inte göra det med hermelinerna heller.
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
#27 - Jo visst skulle det vara bra! :)