Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 910 ggr
AnimalLover
0

förlåt!

Tänkte bara säga förlåt för mitt uppförande. Var dumt av mig att bete mig som jag gjorde, jag vill verkligen inte att ni ska få en sån uppfattning av mig , för innerstinne är jag inte alls sån , om ni lär känna mig så lär ni märka det!.

Sen jag har pengar och plats för mina djur! Finns det hjärterum , finns det alltid sjärterum.

Gasoline
0

Vet inte alls vad som har hänt, men det är starkt att be om förlåtelse och jag hoppas att de utsatta godtar den.

Maiae
0

Jag har ej vart med i erat lilla "bråk" elr vad man ska säga, men jag tycker det är bra tt du skriver förlåt kanske du kan PM'a nångon som blev arg/ledsen?:)

Mvh Maia

Animalfriend
0

Håller med #1. :) För mig är du en vänn och ingen ovän i alla fall. :)

Kaninisen
0

Jag var ju med i den "lilla" diskussionen som uppstod, vi ska nog alla be om ursäkt. Det blev missförstånd och det är klart att du tar hand om dina djur! Vi försökte bara hjälpa till och det blev bara fler missförstånd…

Du är i alla fall förlåten! :)

AnimalLover
0

#4 braa ^^ jaa via nätet är det lätt att alla blir missförstådda :P

Gasoline
0

#5 Jo, självklart är det så. Det viktigaste är ju att man kan reda ut de inträffade sen.

rabbitlove
0

jag har aldrig tyckt illa om dig men det var starkt av dig att be om förlåtelse=P

AnimalLover
0

hehe :)

rabbitlove
0

JAG HAR INTE FÅTT FEL INTRYCK AV DIG. SÄLLAN DET DU GAV MIG VAR BRA

TereseE
0

#7 Ha ha, jag läste "Jag har aldrig tyckt om dig…" Skrattande

rabbitlove
0

ne tvärt om haha

Maiae
0

#10 Haha läste samma först X)

Mvh Maia

Rero
0

Vad bra att du bad om förlåtelse men som många andra sagt har jag aldrig tyckt så om dej men jag var dock inte med i diskuttionen stavas ? :P

moonsi
0
Callipo
0

jag håööer med #1