Kompostgaller säljes!
8 hela kompostgaller och 1 kompostgaller där två rader på långsidan är bortknipsade. Tidigare använda till en tvådelad inhägnad åt mina kaniner, där den knipsade delen agerat ingång (se bild). Säljes helt enkelt för att kaninerna fått burar istället och min trädgård är för ojämn för att kompostgallerhagar ska fungera här, jag har mao ingen användning för de längre.
Pris: 150 kr för alla 9
(nypris 100 kr/4-pack)
Kompostgallren finns i Borlänge. Först till kvarn!
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Kan du skicka dom med posten? Om du kan så betalar jag frakten och är intresserad.
vart i borlänge finns de?
// Matilda
Holländsk kanin i främst japantecknad blå/gul men japantecknad gul/svart och blått förekommer också.
Fransk vädur i främst chinchilla samt mantel.
Satin
#1: Mjeae, blir nog billigare om du köper nya då ;P Det blir ju rätt tungt liksom. Inte mig emot iofs, om det inte vore för att det blir så otympligt att knalla ner till Posten med, det vete sjutton hur de ska packas osv ^^
#2: De finns på Jax, men jag kan mötas upp nånstans om det underlättar :)
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Kompostgallren är sålda :)
Be någon Medarbetare låsa kanske ? :)