Dvärgvädur
Hej!
Vi har en dvärgvädurshona som ser ut såhär….
Nosen och öronen o en del av tassarna är nästan silvergrå. I övrigt är hon beige i en ganska ljus färg. Försöker sätta in en bild här så ni kan se men vet inte om jag lyckas. Annars finns bilder på henne på hennes sida http://rapunzelkanin.spaces.live.com
Jaha ja och min fråga var då vad heter den färg hon har? Är det nån slags madagascar eller så?
//Muumintrollan
haha den gula tapeten hadde jag i mitt rum där vi bodde inan
I en annan tråd fick jag just vissta att man bytt namn från Madagaskar till Rödbrun, så jag skulle säga att din kanin är rödbrun :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Nej, hon är nog inte en madagaskar, jag tycker att hon ser mer ut som en isabella/gulbrun (samma färg, men den har 2 olika benämningar).
Hon är isabella/gulbrun.
Har en hona i isabella/gulbrun mantel och har haft hennes kullbror som också var isabella/gulbrun. De ser precis ut som din kanin.
Hihi, okej. Ska sluta försöka mig på färger :P Har faktiskt ingen koll alls. Tur att det finns folk som vet :D
Slänger in en bild på isabella/gulbrun så ni ser likheten. 
Silver, isabella/gulbrun.
Här är hans syster Fia, isabella/gulbrun manteltecknad (dålig mantel).

Hej alla!!!
Tackar såååå mycket för era svar…dessvärre är jag inte sådär superaktiv härinne ännu. Håller på och lär mig hur det funkar fortfarande. Men ni verkar kunniga på kaniner allihopa och skojiga!
Kram på er!
Muumintrollan
#9: Du kan fråga om allt du undrar :) Även om olika funktioner här inne, alla hjälper säkert gärna till!

Hej! På vissa bilder ser det ut sim Isabell gul/brun och på vissa madagaskad!
Men dom sista bilderna är när den är äldre va??? Eller är det bara för att dom är mörka??
Om det är när hon är äldre så är det madagaskad men är det samma ålder på fotona så är det Isabell gul/brun!
MVH Jessica