Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 184 ggr
Lotta_A
0

Saw 3

Jag var och såg Saw 3 nu i helgen.
Någon som har sett eller hört tals om den?

Det är åldergräns 15 år på den och det är en thriller/ rysare.

Den var jätteobehglig. Jag var tvungen att blunda genom hela filmen typ :P Det var det obehagligaste jag sett. Den var jätteäcklig, men ändå var den inte lika bra som ettan och tvåan.

KajsaM
0

Jag är ju då under 15 ;(

[mjuue]
0

Jag har inte sett Saw 3 men jag ska:) Jag har sett 1 & 2!! Jag tyckte inte att dom var läskiga…

Jag tycker dom var spännande och bra:)

Jag älskar skräckisar:P

Har ni sett alla Fredagen den 13:e filmerna då? Jag har sett 7 st.. inte så läskiga tycker jag..

LinisPandie
0

Jag har sett Saw 3 på bio också.. Fasst jag är 13, men dem va inte så noga med dedär med leg o så :p. Tyckte den va jätte läskig, Uuucchhh.. Jag förstår varför den är från 15, haha! den borde va från 20 ;)

Tina-A
0

Jag tyckte inte den var läskig, mer äcklig. Speciellt "operationen" om ni förstår vad jag menar!! Men blunda gjorde jag ingen gång!

Sett 1an och 2an också, och dom båda har varit bättre än 3an tycker jag, tyvärr. 2an var nog bäst av alla! Tyckte 3an saknade alla smarta fällor som är såå intressanta!! Den hade inte tillräckligt av det tycker jag.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Lotta_A
0

#4: håller med. Det var för lätta fällor. och det sög ju att dom inte kunde klara sig ur dom… urs

LinneaG
0

Jag måste se den! Har sett ettan och tvåan!

Lotta_A
0

Jag älskar temat i filmen. det är verkligen något nytt och riktigt hemskt!

E_hjo
0

Nä, inga skräckfilmer för mig inte!! ;)

Lotta_A
0

#8: hehe. varför inte?

__iE
0

säger samma som e_hjo ^^ hatar skräckisar ^^ hahah, fast va längesen jag såg ngn nu.. ^^