Min Andra Älskling! <3
O.B.S jag har inte tagit bilden (hon som har dom har tagit den)
Men herrejösses så söt ! Förstår verkligen att du längtar ! Är det en zobel siames brun ?
Det är zobel siames blå wienertecknad (står det)

Vad söt!
// Emma :D
Jättesöt!
#3, Aha, nu ser jag den vita fläcken på nosen, så sjukt gulligt! :D
Grattis vad roligt!
Kastanjegårdens Kaniner
Tack :-)

Vad söt =)
Mvh Hanna
supergullig, vad är det för ras?
#10 Det är zobel siames blå wienertecknad
okej, gullig
Tack (A) jag sitter här och funderar på namn :-)

Å! är den från Teddytassens kaniner? :)
Där har jag haft en kanin ifrån, men han blev inte ett år. :( Min lillasyster Johanna har haft två kaniner därifrån, en hette Maja men dog typ direkt :( Och nu har hon en som heter Pepzi :D Maja och Teddy (min kanin då) dog av lös i magen, Maja var lös i magen när vi fick henne, eftersom hon dog så tidigt så fick Johanna en kanin gratis, eftersom vi betalat 500 kr för maja.
Lycka till, jättesöt kanin ! 

#11 det är ingen ras ? det är en färg

#14 Åh, det låter ju inte vidare bra ju:S Jag ska också köpa kanin därifrån. Hoppas det inte händer något med min lille bara :/
Söt :)
15# ojoj ! så fel det kan bli :-) Rasen är Lejonhuvad kanin :P
14# Det låter inget vidare :'(
vad roligt och söt kanin!
Tack (:

Nee gud vad en urgullig kanin du har tingat ;O
MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.
" Everybody needs inspiration "
japp .-) ska hämta henne den 30 onde maj

#16 Men det jag och Anette tänkte var liksom för båda var ju hermeliner. Men jag hade av misstag blandat Teddys mat med en annan jag tyckte var bra.. Och det kan ha orsakat att Teddy blev lös och jag känner mig skyldig, men han dog i oktober… Och dom dog av samma dödsorsak, men oroa dig inte, det går nog bra :)
#14 Njaae, det går allt bra :) Johanna har en kanin som heter Pepzi och är därifrån, han är en Lejonhuvad kanin och lever idag :D Och pappa har han blivit också.. xD han tjuvparade en 3-årig kanin! Men allt gick bra ;P
Okay
Vad fin!
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
#27 tackar ! jag är jätte nöjd med henne!
<3
grattis !
Nästan en vecka kvar bara!