Saga < 3
Ja nu har saga bott här ett tag :) och jag säger bara att jag har gått och köpt mig min Dröm kanin! Dom första veckorna nu så har hon bott i mitt rum och så fort man kommer i i rummet så springer hon fram i buren och ställer sig på 2 ben och vill hälsa :') Och sen när man tar ut henne och gör hon MASSOR av glädje skutt och hoppar väldigt gärna upp i knät. hon har även slickat på mig flera gånger :)
Vi har ju 7 kattungar och dom busar hon med och katt mamman ligger och putasar Saga och sina katt ungar och Saga bara njuter! < 3
och sen så är hon väldigt envis ;D vill hon komma in bakom TV-bänken så ska hon! kan ta bort henne tusen gånger och bomma igen men hon hitytar lösningar, som tex. hoppa upp i min säng och sen hoppa bakom, klämma sig i mellan xD
oj glömde säga med att om man går ut från rummet och hon är lös så springer hon efter en och vill följa med < 3
En underbar kanin helt enkelt! här kommer lite bilder på henne och hennes bur ;D
Ps. ska para henne till hösten/våren :D

Nej gud vad kul att ni går så bra ihop ! Hon är underbart söt lilla Saga !
#2 Vart har du kopt huset? :)
Vad gullig hon e :)

#6: tack så mycket! :D ja det känns underbart då jag inte kommit lika bra överens med en av mina förra kaniner som jag var tvugen att lämna till baka :/
så det känns jätte bra! Saga tackar och bockar
#7: jag har köpt det på granngården i kinna :)
Hon tackar och bockar även till dig!
Söt hon är. =)
Hur mycket kosta huset? letar efter ett bra och rätt biligt hus som finns att köpa nära och kinna är inte långt borta:)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

#9: tack ! :) hon är lika snäll som söt (A)
#10; hmmm tror 198kr x)

vilken sötis!
the vanity, it becomes insanity

#12 ; tack! < 3
Vilken underbar kanin Saga är! :) …

#14; ja det är hon värkligen! en riktig liten drömis kanin! < 3

Jätteroligt att ni fungerar så bra ihop. Hon är jättesöt.
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

#16; tack! < 3 ja det är grymt kul! hon är som en liten hund < 3
Så söt!

Så fin hon är, och vad kul att ni kommer så bra överens 

Vad söt!
Mvh Hanna