Kaninunge sökes :]
Mjo, vi ska skffa en till kanin och denhär gången får faktiskt jag bestämma ras osv :) Ungen ska vara av rasen hermelin, löwen men helst dvärgvädur! Det måste vara en hona! Och kunna trivas med en annan hona
Stamtavla är ett måste, då jag gärna vill ställa ut ungen! Och ifall du kan fixa den öronmärkt så kan jag ge en extra slant! Och de ska helst trivas inomhus, då jag har en stor innebur :)
Mvh Nicolina 
Vart bor du?

Ojsan XD 15min från Stockholm :D
När vill du ha kaninen?
Väntar en kull med vit blåögda dvärgvädurar, som ringmärks.
Men kan öronmärkas om köparen betalar.
Dock är jag tveksam till om jag vill att den bor ihop med en redan vuxen hona.

Hejjs, jo vi reserbor i mitten av Juli.. Så i början av Juni :D
Ungen kommer inte få vara med Jasmine förens den blir minst 6 månader, då jag inte vill ta några risker!
#4: Ja, då är inte min kull aktuell.
För ungarna ur den kommer inte säljas förrän i slutet på augusti. =P

#5 Synd, älskar vit blåögda, hoppas nån köper de då :] Var bor du då?
#6: Smedjebacken, Dalarna.
Jodå, tror nog ungarna kommer gå åt.
Ska själv behålla en, och sen har jag 3 som står på intresselistan.

#6 Okej, mjo Dalarna e låångt bort :/ jo, de är ju eftertraktade :D
2 vuxna honor tsm? Chansen e liten ;) battre med en hane som du later kastrera.

de kostar 700kr XD
#10 Jaha? Men det e vart det? :P Iaf. e chansen storre att du kan ha ihop dina kaniner om du har en kastrat an att du har 2 honor som inte gor det.
Eller kop en redan kastrerad hane det finns en hel del till salu eller som ges bort.

Jo, men har läst att 2 honor faktiskt kan trivas ;o Bara de är minst 10 månader XD
#13 Stämmer inte alls. Två små kaninungar av honkön kan fungera ihop, men när de blivit könsmogna så blir det med största sannolikhet bråk. Särskillt om de ska bo i en innebur. Ute i en jättestor rasthage däremot kan det fungera.

Nej, en ska bo ute och en inne XD och stor rasthage har jag definitivt XD
#15 Hur fungerar det, att de ska bo tsm men en ute och en inne?
En stor rasthage hjalper inte om de bara ska vara dar under dagarna, de ska ju bo i en valdigt stor bur om de ska funka overhuvudtaget.
Hade 4 honor, mamma och 3 syskon, de brakade ibland aven om de hade en bur pa 200x50x50cm ch en gard dygnet runt pa 3x3m. De fick iaf. saras och flytta ;)