Till Hopi!
Måste bara få skriva av mig lite när det gäller Dig Annelie (Hopi).
Vilken människa Du är, helt otrolig! Det är nog mest pga Dig som jag besöker den här sidan. Pratstunderna med Dig förgyller dagen (som Du redan vet) och samtalen med Dig hjälper mig mer än Du tror! Ja och Du vet ju varför…
TACK för att Du finns vännen!!! MASSA KRAMAR från lilla mig!!
Jättefint sagt :) Blir lite rörd här borta!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Men ooooooj! Jag har tårar i ögonen.. Det är ju helt fantastiskt att få höra såna saker! Tusen tack, Suzzie!!! Vilken människa du är själv då! =) Har aldrig varit med om maken!!! Du är bara fööör rar, Suzz!!! Jag vill verkligen Ditt Bästa, fast vi aldrig har träffats "på riktigt" ens.. Jag hoppas då att vi kommer att hålla kontakt lääänge! En sån underbar person som Du!!!
Kram-kram-kram!!!!
Nu är det jag som fick tårar i ögonen =) Klart vi ska hålla kontakten och även lära känna varandra på riktigt! Oj vad Du skrev… hittar inga ord *rörd*
Kram-Kram-Kram-Kram
vad söta ni är :D
Kul när man hittar vänner som kan betyda så mycket!

Ja visst är det kul att hitta vänner så här! =) Tycker det här är ett super-duper ställe! =) Det är sååå bra stämning här tycker jag! Inte som på vissa andra ställen.. Ofta på hundsidor är det sån tuff stämning, som inte jag gillar iaf! Nej, tacka vet jag kanin.ifokus! Här finns det jätte-trevliga människor!! =)