Albinos
Hihi, Albins öron börjar sakta men säkert lägga sig. Idag när jag satt och kelade med honom klappade jag honom på öronen som han älskar. Han tycker om när man drar i dom, då kan han nästan somna :) Ja asså, jag sitter ju inte och drar i öronen på honom om någon trodde det men han älskar när man lixom håller i dom och stryker längst med dom om och om igen.. Iallafall när jag gjort det några gånger reste öronen inte sig upp som dom brukar utan hängde precis som på en dvärgvädur :D Inte ens när han skakade på huvudet åkte dom upp helt, utan såg mer ut som flygplansvingar! Det ska bli kul att se hur öronen pekar nästa gång jag går ut. Rakt fram kanske.. ;)
Här pekar öronen upp!

Haha! Jag trodde du skrev nåt om ALBINOS; alltså rödögda vita! hehe.
Albin är för sööt! Så han håller på att lägga ned öronen?!
Dennis älskar att bli struken över nosen, från nosen och upp mellan ögonen och upp i pannan. DÅ håller han på och somnar! =) Dom är allt för underbara!!!!!!!!! =)

hihihihi luring ;)

JA det kan man allt säga! 

Jo det är kul att se att öronen håller på att lägga sig :) Han blir så annorlunda :D

Ja, han blir olik sig! Men tycker han är såå himla söt som han är , med öronen uppåt.. =)

hihi ja han ser ju ut som en liten blandras :) Men han är ju en dvärgvädur, öronen står uppåt bara för att rasen härstammar ifrån hermelin.. tror jag :S

aha, gör den det? Hur som helst, HAN är otroligt fin din Albin!!! Hur än öronen är! =)
Trodde också att det var nåt om albino kaniner :D Albin är ju för söt i alla fall!! hihi
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Albin är nog det sötaste jag sett! :D
Vart köpte du honom :) Och hur får man tag på en kanin som är tecknad som albin? Han är sååå fin!
Blir säkert som en av mina honor. Hon är nu närmare 2 år (4 feb fyller hon 2 år). När hon kom hit (6 mån gammal) stod hennes öron rätt upp. Men nu ligger de ner mer eller mindre hela tiden, precis som en dvärgvädur.

#Jadu, att jag skaffade Albin var nog mest en slump. Vi har ju alltid haft kaniner här på gården, men den sista försvann nog när jag var runt 10-11. I somras blev jag jättesugen på en liten kanin igen och en kompis till mig tipsade om ett stall i närheten där dom hade kaninungar.
Det var tre stycken. Två vita honor med gråa fläckar och så Albin som var helgrå och minst. Vi pratade lite löst om att jag skulle få en av honorna men sedan rann det lixom ut i sanden. Nån månad senare hörde ägaren av sig till mig och sa att honorna var sålda och att Albin (som då hette Alf) skulle göras av med om jag inte ville ha honom. Jag bestämde mig snabbt för att ta honom. Blev förvånad när den lilla mörkgrå kaninen plötsligt var nästan vit! (därifrån kommer namnet, Albin(o) haha) Himla glad att jag skaffade Albin är jag iaf! <3
Albins teckning heter Sobelsiames blå och är nog inte jätte ovanlig :)
Kärlek <3 <3
#13: Ser ut som zobelsiames brun på bilden, men är säkert blå ändå. Tyckte bara han var lite lik min hona som bodde här förra året. Hon var zobelsiames brun manteltecknad.
Enormt söt är han iaf, och siameser/zobelsiameser är bra söta, vilka för övrigt inte är särskilt ovanliga. 
#13. Albin är sobelsiames brun, inte blå. Ursäkta att jag sade fel tidigare, tyckte han såg ut som en blå sobelsiames då, men nu synns det tydligt att han är nog är en brun sobelsiames 

#13: Hette han Alf innan? hihi. Inte så fint tycker jag nog. Albin är sötare och passar honom bättre.
Okej. Jag har nog aldrig sett albins färg på en kanin i verkligheten, men färgen kanske inte är allt för ovanlig ändå :)