idér???
Håller på att skriva en stor* kaninbok! Får ju inte missa nåt, har du nån idé??
Jadu.. Det är svårt när man inte vet vad du skrivit om än :)
Men viktigt är ju vad man ska göra innan kaninen kommer, hur man lär känna den när den väl kommit, vad de äter, vad man kan ge dom för "godis" och för grönsaker, hur man aktiverar kaninen, hur man hoppar, om kroppsspråket, sjukdommar.. lite om hur buren ska vara och typ .. ja sånt :D svårt när man inte vet vad du skrivit redan!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
håller med tina. kan du inte berätta lite om boken. Vad den innehåller hittills? Och vad du vill ha för typ av bok. En faktabok? eller mer en bok hur DU har haft det med DINA kaniner?

Fakta bok - Sjukdomar, hur man tar handom kaninen, vad den äter, när den får ungar, vad man ska tänka på innan man köper, hoppning, utställning.
Tina_A & LindisPandie fick ju med det mesta, men lite genetik skulle du ju kunna ta med, och hur man klipper klorna mm.
En grej som jag tycker du kan ta med, som iofs går in under hur man tar hand om kaninen, är bra och dåliga sätt att lyfta kaninen på.

Tyckte Elina. och NinniH s förslag var bra också, ta me dde :)
Tack för alla svar :))
detta är innehållsförtäckningen hitills:ledmotivet,kaninhistorik,vild/tamkaninen,kroppspråk, läten, sinnen, behov, ett vanedjur, grejer som man behöver ha,skötsel, utfodring, aktivering, lära kaninen tirx,umgänge med andra arter, sjukdommar/skader, massage och avkoppling,kaninavel, raser, färger,köpa/låna kanin,biografi av mina kaniner, bra att ha adresser, tack så mkt…
någon ide eller tips? till någon av kapitlena?
Hmm. det enda tipset jag kan komma med är att du har många bilder. Och sen är det kul om du berättar lite i varje kapitel om dina egna erfarenheter. och din egna kaniner? kanske är kul :D