Kanin iFokus

Kanin

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 1855 ggr
Salladshataren
0

Dålig attityd!

Jag har märkt att vissa personer (nämner inga namn) har så fruktansvärt dålig attityd här på forumet. När medarbetarna säger ifrån så fortsätter de ändå i andra trådar.

Jag tycker medarbetarna ska vara hårda mot dem som fortsätter, trots man har sagt till dem! Kan man inte uppföra sig så ska man inte vara här. Det är ju bara förstöra för alla andra för att vissa beter sig som dagisbarn…

Det är så fruktansvärd dålig stämning här, och det blir knappast bättre om man sopar det under mattan.

Jag undrar ibland hur gamla vissa personer är, för de beter sig precis som små dagisbarn i sandlådan!

Antingen är det jag som överdriver, jag ska gnälla på något eller så är det fler som håller med mig. Men jag upplever att det är väldigt dålig stämning på Kanin-ifokus.

Sen får ni tycka vad ni vill…

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Animalfriend
0

Håller med dig!

Kristall
0

Håller med… Tyst

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

thexclub
0

Jag har inte märkt av det särskilt mycket alls.. Möjligtvis i någon tråd men det var absolut mycket mer förr.

the vanity, it becomes insanity

[Angel88]
0

Jag håller oxå med… skrev en sak om min hona i augusti om PARNING.. och hon va då ca 1-1,5år och alla skällde ut mig och sa att ja va dum.

men nu säger vissa av dom att man kan para gammla honor med…

Animalfriend
0

Jag har varit med om att ha följt trådar, där folk betett sig så illa, att de sedan bett om ursäkt. (Själv valde jag att inte kommentera tråden då jag tyckte den gick över styr, och man känner sig inte så pigg på att kommentera ortevliga trådar med dålig stämning).

thexclub
0

Skulle någon kunna länka en tråd där de tycker det förekommit dålig attityd? Man behöver ju inte nämna vilka som varit elaka, är lite nyfiken bara på vad andra uppfattar som påhopp m.m. :)

Kiwanu
0

Ja, jag håller med dig, och det är verkligen riktigt trist. Det blir inte lika kul att logga in här ibland, för man kanske har fått en dum komentar i sin tråd som man har skapat.

Jag tycker att det har varit vissa perioder med bråk och sånt, ibland är det lugnt, medans det ibland spårar ut totalt, nu vill jag inte säga att det alltid är dålig ton här på Kanin i fokus, men det händer, och jag fattar inte varför !

Strumpa
0

Enkel ekvation; fortsätter de trots varningar ska de bli avstängda tycker jag. Det finns de på alla iFokus (inte bara just djursajterna som jag tror är extra utsatta på grund av att många tycker att det sättet som just de gör saker på är det rätta och bästa) som skapar dålig stämning och nästan vill skapa bråk, och sen finns det ju dem som inte menar något illa egentligen. De som styr sajterna på ifokus får vara lite hårda "föräldrar", hellre det tycker jag.

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Salladshataren
0

#5 Ja, men sen fortsätter de likadant i andra trådar :( Fast vissa lär ju sig…

#6 Kan ta det på msn om du vill. Vill inte ta upp det här så öppet :)

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

thexclub
0

#9: do it ;)

AnimalLover
0

Jag tycker nästan att vissa av medarbetarna kan vara ännu värre för att dom tror att dom är ju Medarbetare = Dom bestämmer och kan säga vad dom vill..

hjartelyckanskaniner
0

Håller helt och hållet med dig! har fått sura svar av någon här på forum, säger inte vem när jag bara försökte hjälpa en med en sjuk kanin! Oerhört tråkit med sådant. Alla sköter inte sina kaniner likadant och alla tycker inte likadant, så varför skriva arga komentarer tillvarandra då? Det är en sak om det är färger,raser och annat som verklige stämmer, men man ska fortfarande hålla på och tro att man har rätt, fastän man har fel så kan man rätta till de och skriva det snällt att man har fel.

Är väldigt tråkigt att det blir så sura kommentarer i många trådar.

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

Kiwanu
0

#11, Nej, så tycker jag faktiskt inte att det är. Skrattande Iallafall har inte jag sett någonting utav det.

Qepta
0

Håller med

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

Tarja
0

Håller med dig, jättetrist att det är så på forumet.. :(
Det blir så att man får mindre och mindre lust att kika in här..

Strumpa
0

#13 Håller med dig.

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Maiae
0

Håller med

Mvh Maia