Skendräktig
Igår när jag kom ut till kaninerna var Lollipop så stolt så! Hon hade nämligen byggt ett enormt bo, så just nu är hon halvnakenkanin (en ny ras) :]
Förutom att hela buren är full av päls dricker hon också upp en hel vattenflaska om dagen, och äter sisådär ½ kg hö..
Det enda jag ser kan vara positivt är att hon inte är tjurig längre, och snart kan hon börja hoppa igen (det är inte så stor idee att hoppa med en hög brunstig flicka ;)).
Bifogar en bild på vad hennes förra "skendräktighet" gav mig för något..
8 misstag var det som kom, jag kommer aldrig kunna gå igenom en skendräktighet med Lollipop igen utan lite extra hjärtklappningar..
I övrigt föder Rutan förmodligen nu till helgen, Azka är på G, och Bibbi föder om ungefär 2 ½ vecka, Bobban paras i september och Missy kommer ev. paras i sommar, beror på hur många ungar som kommer å så (man ska ha tid för alla också :))
Hade bara lust att berätta lite om vad som försigår här hemma! :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
men det var 8 väldigt söta misstag i alla fall :)
#1; Haha ja :) <3
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Jag sitter också här hemma med två skendräktiga honor, jättekul.
Not your mom, not your milk.
#3; Jag skulle tävlat längd med Lollipop idag.. Det går knappt att ta i henne, så det känns inte som någon idee :P
Vi får lida tillsammans ;)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#4 - Haha, got that right! Men mina honor är så pass coola att de hoppar hur brunstiga de än är. Min ena skendräktiga gick på dubbelnolla som brunstigast. ;)
Not your mom, not your milk.
#5; Åh vad lyx.. Dina honor kan gärna få lära Lollipop (A)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Mina honor var också brunstiga för ett tag sen, verkar som det värsta gått över nu iallfall haha. Bara Roxy som försöker para sig med mitt ben ständigt men sen är hon ju lite konstig i huvudet.. ;)
Säger som #1, söta misstag!
the vanity, it becomes insanity
#7; Haha :D
Ja <3 :]
#8; Lollipop brukar kunna bli keligare efter ett tag, men innan det är hon överkåt :]
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com