Panik ..?
Det började idag när jag skulle flytta min kanin till den andra uteburen så han skulle få "Beta" lite.Jag stoppade ner honom i buren och stängde luckan och precis när jag skulle gå kommer grannens hund och min kanin hoppar oroligt runt i buren och sedan IGENOM gallret? det gick så snabbt att jag nästan inte hann fatta vad som hände jag vart jätte rädd att han skulle försvinna föralltid ,,Som tur var både pappa och min plastmamma ute så vi fick fast honom.vad var det som orskade hans panik var det hunden? eller var det för att deet var mindre utrymme?
Tack för svar i förväg :)
Hunden.

Okej tack för svar :)
Det var för hunden.
Om hunden kommer in i din trädgård så får du säga till, man kan oxå anmäla om det inträffar många gånger.
Men om kaninen klarar av att ta sig igenom gallret, hur stora hål i gallret har du då egentligen?
Tur att ni fick tag på kaninen igen :)

#3 jo jag har varit där och sagt åt dom och dom ska försöka se till att hunden håller sig där på plats..
#4 typ sånt nät som har i uteburar,typ 2 cm brett ,trodde först han sprungit i genom men pappa såg att det inte satt fast på ena sidan så han hade inte sprungit i genom utan det hade låstnat på ena sidan så det liksom var en öppning ,lite komplicerat att berätta när du inte kan se :) aa det var tur (A) :D
Jaha då förstår jag ;)

aa :) hoppas att det aldrig händer igen (a´