Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 1295 ggr
Tisdus
0

Så arg!

Jag måste bara skriva av mig lite. Blir så jäkla förbannad! På min bilddagbok lägger jag mest ut bilder på min kanin, och nu börjar en fd kompis att dryga med mig! "Eh, varför lägger du bara ut bilder på din kanin? Har du inget annat att fota…" och håller på.

Fy i helskotta så förbannad jag är, jag får väl för *** lägga upp vilka bilder jag vill!

*Så ARG*

Tisdus
0

Kan tillägga att nu när jag försökte prata med henne på msn och fråga vad hon har för problem med det så loggar hon ut! Så omoget så det finns inte!

[Stampelina]
0

Skit i henne, hon kanske är avundsjuk.

hjartelyckanskaniner
0

Du, så är mina med! de tar en massa egofoto m.m och klagar på mina bilder..

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

kaningodis
0

Bry dig inte om den personen! Den vill bara jävlas med dig antar jag, har den inget bättre för sig så…

Går det  ta bort kommentarer som man ej vill ha kvar?

Kastanjegårdens Kaniner

Zvintos
0

#4: Japp, bara att klicka på "ta bort" bredvid kommentaren. =)

Tisdus
0

#4; Jo, jag har tagit bort dem. Men man blir så arg och ledsen för hon vet ju att jag älskar min kanin. Och förr var vi bästa kompisar så jag fattar inte att hon bara kan säga såna saker.

#3; Ja, precis! Hon lägger upp massa egobilder och bilder på sina idoler, men det är tydligen normalare än att fota sitt älskade husdjur?

hjartelyckanskaniner
0

Vad heter du på bdb?

Mvh Emma

Tisdus
0

#7; Tizzy … gud, jag känner att jag måste lugna ner mig lite… :P

hjartelyckanskaniner
0

Amen, är ju inte bara på dina kaniner:O vad klagar hon på?

Mvh Emma

MarHai
0

Äh spela roll :) Det är din bilddagbok, du bestämmer själv vilka bilder som ska finnas där :) Många av mina bevakare vill bara se mina naturbilder, och inte kaninbilderna. Men nähä, då är det väl bara att klicka som visat på den dagen då, no big deal :)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

hjartelyckanskaniner
0

Dina bilder är fantastiskt fina! Man bedårar dina bilder. Men du lägger ner en hel del pengar på din kamera:)

Mvh Emma

Tisdus
0

#9; På att det tydligen var för mycket att lägga upp tre bilder på min älskade kanin som tog sig upp i medelsvår…

Jag hoppas verkligen inte att ni tror att jag är arg på någon utav er (med tanke på mina svar), utan jag har bara så grymt svårt att dölja när jag är arg och då kan det låta som att jag är arg på allt och alla…

Tisdus
0

#10; Jag vet, så tänkte jag när hon skrev den första dryga kommentaren. När hon sen fortsatte blir man ju förbannad, hon behöver ju för sjutton inte titta på kaninbilderna heller! :O

EmmaRJV
0

Om jag var du så skulle jag skrivit att ingen har faktiskt tvingat henne att kolla påå dina bilder ;O

Zvintos
0

Sätt gästlösen och ta bort henne från din vännerlista (om hon finns med på den)?
Då slipper du problemet med att hon skriver jobbiga kommentarer osv.

hjartelyckanskaniner
0

Jag skulle vara överlycklig om min kanin gjorde det! Jag skulle typ skryta eller något xD även om det är många som är uppe i medelsvår.

Mvh Emma

MarHai
0

Tack :) Inte för att det är kameran som tar bilderna, men men ;)

Ta bort henne som vän från bdb då? En sån "vän" är ingen vän… Onödigt att slösa energi på sånt folk :)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Tisdus
0

Håller med samtliga och funderar över att ta bort henne från vännerlistan. Ska dock ge henne en chans att förklara sig, om hon nu vågar sig in på msn igen…

Men nu har jag iaf lugnat mig tack vare att jag fick skriva av mig lite här! :) Tack till er som har hjälpt mig (dvs alla som har skrivit här ;)

PimTheGreat
0

kan inte se bilderna…..

hjartelyckanskaniner
0

Haha, nej där är det inte;) men har man en bra kamera så blir ju bilderna snygga=)

Går hon på din skola? Gå isåfall fram till henne och fråga vad hon vill? Säg att du kanske inte gillar hennes egobilder och att du aldrig klagat på de!

Vilka bilder har hon klagat på?

Mvh Emma

Tisdus
0

#20; Vi går numera i skilda skolor, då hon bytte. Förr gick vi i samma klass. Hon har klagat på bilderna på min kanin den första maj, och sen började hon klaga på min "fot-bild" som jag bara la in för skojs skull.

hjartelyckanskaniner
0

Du har tagit bort komentaren?

Mvh Emma

Tisdus
0

#22 ; Japp

EmmaRJV
0

Säg till henne att ingen faktiskt tvingar henne att kolla på dina bilder!

[Wera]
0

Det är så drygt! Jag får kommentarerna "Du lägger ju ut typ 100 bilder om dagen på dina kaniner, precis likadana men med en annan bakgrund" - Jag gillar att fota mina kaniner, det är nästan det enda jag fotar. Men jag lägger faktiskt ut andra bilder också, lite natur, lite bilder på burarna (hehe) och kompisar, skolan osv…
Hällre en bilddagbok fullt med kaniner och andra djur än vad många ungdommar har BARA på sig själva - Ego fjortisar! Oj så kul att se på egokort på bilddagboken hela tiden, till skillnad från dom är djur iaf. söta.

När någon säger så där till mig, brukar jag bara säga "Jaha men jag har inte bett dig att titta på mina bilder" - Eller hur? :P

Och så finns det många bilddagböcker med google bilder, typ t.ex. om de har bandy träning, kan de ha en bild på en bandyboll från google - OJ så kul att se en bild från google och texten "TRÄNING IDAG" - Not
Eller "MÅNDAG IDAG" haha vad bra att veta, jag vet absolut inte vilken dag det är :P

pigelina
0

lägger dock ut rätt mkt ego bilder på mej själv, men tycker det är riktigt tycket att skriva så, har som tyr rätt snälla kompisar som inte skriver ngt annat en söt elr ngt sånt när jag har bilder på mina kaniner.

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Tisdus
0

#25; Det är väldigt drygt att hålla på och kommentera sånt. Alltså, det är ju för fasen inget tvång att de ska titta på några bilder överhuvudtaget.

[jakke94]
0

har samma "problem" tycker dock inte det är ett problem men lite jobbigt är det.. jag har bilder på min kanin men mest då hundar för det är mitt stora intresse . :) då klagar dem flesta på det medans dem bara har en massa egobilder.. tycker dock att det är mycket roligare att titta på djurbilder än på andras egobilder.. :P

Tisdus
0

#28; Eller hur? :P Så mycket roligare att se djur än människor! :P

Ciccikaninen
0

Hallå? Vem blir inte glad över att få se lite kaniner? :o jag iallafall :):D

Tisdus
0

#30; Hon blev tydligen inte glad över det iaf :P

Ciccikaninen
0

Jag kollade på din bdb, hon var ju assöööt :D jag blev jätteglad och ville bara ha mer och mer bilder på henne xD

Tisdus
0

#32; Hihi, tack! :) Peach bockar och bugar ;)

Ciccikaninen
0

#33 Hehe, jaså :p xD Det var la mysigt ;)

Jordgubbsylt
0

Åh! Skit bara i henne, jag håller med hon är säkert bara avundsjuk! Du får väl ändå lägga upp vilka bilder du väll, säg bara till henne: "Om du tycker det är tråkigt och se kaninbilder, så kan du väl titta i någon annans bilddagbok"

Du får lägga upp hur många kaninbilder du vill! <3