Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 332 ggr
Zvintos
0

Älskade BJ - Järnsaxa

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Åt lite pasta till lunch idag och vart lite över, så jag och lillbrorsan på 10 år var ut och gav Järnsaxa pastan som var kvar. Glad
Fick lite söta bilder när hon klättrar på lillbrorsan, samt när hon käkar pasta.
Kan tillägga att min lillebror är helt frälst i henne. Idag sa han att i framtiden vill han också ha en Belgisk Jätte. Glad Så hon har gjort mer än ett bra intryck på familjen.

Zvintos
0

Här kommer den söta krambilden. Glad

Zvintos
0

Klängapa? Jajemensan! *skratt*

Zvintos
0

Sitter och ser söt ut Glad

Zvintos
0

Mumsar på spagetti

Zvintos
0
KajsaM
0

Jättesöta bilder :) Prec. när hon klättrar på din brorsa :P

Hopi
0

OJ!!! Vilka underbara bilder! Där syns det vad gosig Järnsaxa är!!! Vem som helst faller väl för henne!!! =)

Hopi
0

Var tvungen att titta på fotona en gång till! =) Tänk vilken härlig STOR kanin!!!! hehe.

Tina-A
0

Vad mysigt! En belgisk jätte verkar verkligen vara något speciellt

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Lotta_A
0

Åh så mysiga bilder :)
Kan du inte berätta lite mer om lilla järnsaxa? :)
Hur gammal är hon? Är hon rumsren? Hur mycket väger hon? Går det att bära henne?

Hon verkar bara för go :D

Kaningalen
0

Säga vad man vill men en Belgisk Jätte ÄR nånting speciellt, en sån ras går inte att beskriva. Den måste upplevas! =)

Eller hur NinniH!!! Tokhärliga bilder!!

Zvintos
0

#10, tja vad ska jag säga..

Hon föddes den 17 augusti 2006, så hon är alltså bara 3 månader gammal. Rumsren, tja.. hon kissar och bajsar iaf i ett hörn i buren. Så ska köpa en "kattlåda" och ha i uteburen. Väger ca 2,5-3kg. Hon älskar att klättra på en, men får panik när man ska lyfta henne. Så det är något jag MÅSTE vänja henne vid. Vill inte ha en 7-kilos tös som inte vill bli upplyft.Räcka ut tungan

Vad kan man säga mer?
Är lite som Kaningalen säger, är svårt att beskriva. Man måste uppleva en.Glad

Elina.
0

Vad härlig järnsaxa verkar vara.

Hmm, jag tycker inte det är så stor skillnad mellan belgiska jättar & andra raser. De är lika tokiga & spralliga som andra kaniner, tycker nästan bara att det är storleken som gör dem annorlunda :) Men, "djuren blir ju lite vad man gör dem till" ;)