Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 429 ggr
AnimalLover
0

Mår dåligt!

Ja det e precis vad jag gör! efter allt med flora , Ingen verkar tro på mig att hon faktist bet mig! men det gjorde hon! jag saknar henne jättemycket! ´har ångest hela dagarna för att jag inte gav henne en andra chans … Det känns verkligen som att jag behöver få hem min andra bebis ..

Rafflan
0

Förstår det, jag tolererar inte helller att mina djur biter mig, blir jätte trött på djur som bits men jag lär dom att uppföra sig och sen brukar det hända att dom får nya super kel hem med massa kel (då jag avlar vill jag inte ha bitska och bråkiga djur)

Så förstår hur du känner men jag e ju en av dom som tyckte du bort gett henne några dagar på sig, men inget att göra nu, Flora verkar ju trivas i sitt nya hem och du har en ny bebis på g :D

Lär av denna händelse och se nu framåt, ingen skada sked liksom ;)

AnimalLover
0

Jo men det e jobbigt när alla hoppar på en! , Antar att hon jag köppte henne av har pratat skit om mig till den nya köparen

Rafflan
0

#2 nej då, hon är väl en seriös uppfödare om jag fattat det rätt(?) så då pratar man inte skit. Men hon sa nog som det var, att köpare(du) lämnade tillbaka ungen då kaninen bet köparen.

Så nya ägaren skulle veta om det ;)

AnimalLover
0

#3 fast hon e inte uppfödaren …. kaninen e ett år

Rafflan
0

#4 spelar ingen roll, hon behöver inte prata illa om dig iaf, dock din tråd här om hur illa det var och att hon bet dig kan ju ha gjort det riskabelt för ägaren att hitta en ny köpare om dom läser din tråd likdom :/

Hermelina
0

Det är absolut ingen som har pratat skit om dig Animallover, och minst av alla Linda! Känns lite taskigt att dra in henne..Obestämd (f.d ägare till Flora) Känns snarare som ett påhopp från din sida nu?

Men jag tycker att du bara ska glömma det här och absolut inte må dåligt..! Nånting var väll uppenbarligen fel, hon kanske var stressad efter resan och så klappade du kanske henne på lite fel tillfälle..

Men sådant händer och du ska absolut inte vara ledsen! :) Hoppas det blir bättre med din nästa bebis :D <3