KANIN UPPHITTAD

Hoppas du hittar ägaren, kanske nån som tröttnad och bara släpp ut den lilla stackarn. :(
*håller tummarna*

Jag tror inte så är fallet, hon/han är jätte tam med klippta klor, bra hull och inte en smutsfläck.
Hoppas det är någons kelkanin och att dom vill ha tillbaka den!

Sätt upp lappar "överallt" att ni hittat en kanin och att den återfås mot beskrivning eller nåt.
ja den ser rätt bra ut (väldigt söt)
Någon bild kanske är bra att se?
#5: Det finns ju en bild i första inlägget. =)
Så fin den var! Bor i Norrköping, men har inte sett någon lapp om någon som saknar sin kanin eller så tyvärr :(. Hm har sett en utekanin som är lite lik den där dock, den går/gick tillsammans med en annan dvärgkanin i en utebur i en trädgård vid "strömmenrundan". Har gått förbi där flera gånger och tänkt på hur lätt det måste vara för någon att hoppa över staketet & släppa ut kaninerna. Men hallberga är ju lite väl långt bort för det så det är tveksamt att det skulle vara den =/
Hoppas den kommer till rätta!

Verkar väl som en kelkanin då, sätt upp tusentals med lappar!

Efter lappar på skolor i närheten, hittade vi en överlyckligägare till Nova som kaninen hete.
Hoppas de håller bättre reda på Nova i fortsättningen!
#9 Så skönt att det löste sig :)
#9: Verkligen bra att ägaren fick tillbaks sin älskade kanin! :)
Härligt att det löste sig. =)
Då kan jag låsa denna tråden, med andra ord?
Skönt att det löste sig :)
Skönt att det löste sig :)
Åh det är så trist att förlora sin kanin på det sättet, jag har själv varit med om det. Morgonen den 9 maj 2008, mamma kommer in och säger att min kanin är borta och det är ett hål i buren. Buren hade dessutom släpats över halva tomten, usch. 
#15 Ursh, så obehagligt. 
vilken tur att allt löste sig!
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
9# Wow vilken tur att ni hittade ägaren, kaniner kan ju ändå ha sprungit en bit innan någon hittar dem! Åh så roligt!
ja jag vet också hur det känns! Jag vaknade upp en morgon och kollade ut genom fönstret men kaninen var borta och det var ett hål i buren!
Tur att det löste sig. :)

Vilken tur att du hittade ägaren, som måste vara överlycklig!
Kan tråden låsas kanske om den inte är aktuell längre? :)
Låter som en bra idé,

Jag puttar upp för kaninen!
/Saralindh
Hyltegårdens kaniner, (hemsida m.m kommer)
Då låser jag tråden, eftersom kaninen hittat hem och den inte kommer leda någon vart.