Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 1758 ggr
[fluffbollen]
0

OT-nyårslöfte

har om 3 dagar klarat mitt nyårslöfte, att inte äta godis, chips, ostbågar m.m på ett helt år JIPPIE!!:P tycker det är helt otroligt att JAG har lyckats!!men jag, mamma o pappa bestämde aldrig nåt ´´belöning/pris aa va man nu ska kalla det!! men vi sa faktiskt att vi kunde bestämma det när det var mer ``lägligt´´ hehe om jag fick bestämma så skulle det lätt vara en till kanin.. mamma o pappa däremot skulle nog inte riktigt hålla med om den saken…XD

är det någon annan som har haft nyårslöfte detta året, isåfall vad??

gullenos
0

Nej jag tror inte jag har haft det :P Haha bra kämpat när jag säger att jag kan ha *godislöfte* och få pengar säger min pappa det kan du väll ha utan att få nått. Hah som om… :P

Mina nyårslöften brukar vara typ bli inte tjock och gå inte upp i vikt (;

Mammsie
0

Grattis, vad duktig du varit! Fortsätter du 2009 också…?

puffopiff
0

haha!bra! nep, jag har inte ngt ny års löfte…

[Niike]
0

Duktigt!

Jag har, vad jag kommer ihåg, inget nyårslöfte. Men jag ska nog ta o skaffa mig något nu vid årsskiftet.

spiritedaway
0

för några år sen hade jag ett sånt löfte. Minns dock inte om det var ett helt år.

Men nu har jag och min syster satt ett godisförbud som ska gälla ett år :P

[Caaassie]
0

Herrejösses vad duktigt :o Jag skulle inte klara mig en dag utan godis, glass etc!

Denna kommentar har tagits bort.
Kristall
0

Duktigt jobbat. (:
Jag hade väl som nyårslöfte att klara mig bättre i skolan och så, vilket jag verkligen har försökt men ganska svårt i vår skitskola… -.-

Har även haft som löfte att ägna mkt tid åt mina niner, vilket jag ju har. :)
Till nästa år, 2009, kommer jag väl att ha som nyårslöfte att sommarjobba lite (för jag behöver pengarna) och spendera mkt tid med min nyfödda syster. :)

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

Tina-A
0

#8: Nämen! Grattis till tillökningen i familjen :)

Jag brukar inte ha nyårslöften.. Jag har så svårt att hålla något i ett helt år! En månad brukar vara svårt nog tycker jag :P

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Fiona
0

Hur klaraman sig utan godis i ett helt år ?! :| ;P

Har inget nyårslöfte, håller dom ändå aldrig. Men ska försöka med några detta år som kommer nu ;)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

thexclub
0

Jag har samma nyårslöfte varje år, att året som kommer ska vara bättre än de tidigare. Kan inte säga att jag lyckades detta år, men 2009 så.. =)

the vanity, it becomes insanity

MajaaR
0

Mitt nyårslöfte var att sluta bita på naglarna, vilket inte har lyckats så jag får väl fortsätta nästa år ;/

[Niike]
0

#12 Tack! Nu vet jag vad jag ska ha som nyårslöfte ^^ Hihi!

Kristall
0

#9: Tack :)

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

[fluffbollen]
0

tack alla!! jag kan gissa att jag klara det för att  jag är så envis, när jag väl har bestämt mig för något så har jag bestämt mig helt enkelt;) kan gissa att jag kommer att rulla fram nästa vecka av så mycket godis och chips jaghar ätit:Phihi

#2 nee nästa år så ska jag nog bara försöka att ha som ``mål´´ att kunna springa 2.5 km på 10 min:/.. kommer nog inte lyckas som att jag springer det på ca.12 min:S

Emma-lundqv
0

Jag ska ha som nyårslöfte att gå upp i vikt (som alla andra år), har inte bestämt hur mycket än dock ;)

Och så ska jag träna upp Zeb + minst en av mina små unga odjur så att dem blir startklara för lätt rak.

Clariiz
0

Jag ger alltid nyårslöften, men på någonvis har jag alltid glömt bort dem dagen efter :P (A)

Jag ska sluta äta godis.. Det kommer inte funka såbra, men jag ska iaf. försöka.

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Salladshataren
0

Mina 2008's nyårslöften var:

- Gå ner i vikt
- Äta mindre godis och dricka mindre läsk
- Klara körkortet

Kan ju bara säga att jag har hållt mina löften :) Fast 2009's löfte är nog att gå ner i vikt, fortfarande…

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Sashhi
0

År 2005 sedan var mitt nyårslöfte att inte ha fler nyårslöften på 5 år, och snart är ju det slut. Hatar faktiskt nyårslöften! xD

Not your mom, not your milk.

Zessan
0

skulle ALDRIG klara ett helt år utan godis!

2008:s nyårslöfte var att sluta vara helt galen när jag blir sur, det har gått sådär….lite bättre

i år ska det vara att inte prata skit om andra (ALLA gör det i vår klass! Det är oftast när man har bråkatRynkar på näsan) Jag vill bara slå mig själv i huvudet för det!Skrikandes

Gott Nytt År!

[fluffbollen]
0

#18 va bra!! dricka mindre läsk borde jag nog ha som nästa års nyårslöfte oxå, ´har blivit att man har druckit väldigt mycket pga att vi har köpt en soda stream:P!!

#19 haha det var väl ett bra nyårslöfte för dom som inte gillar nyårslöfte:P

Mascot
0

Mina nyårslöfte;
Börja röka, Börja dricka, Gå upp i vikt,
Träna mindre, Äta mer onyttigt, Äta mindre grönsaker,

Okej okej, **Hoppas ni fattar att jag inte är allvarlig.
**Alla har frågat mig nu & jag ahr svarat så..
Jävligt roligt att se allas miner ^^

[fluffbollen]
0

#22 hehe tordde först att du var seriös:S

Mascot
0

#23. Haha, nejdå ^^,

Men ett nyårslöfte jag ska ha.
(Som jag kan hålla)
- Spendera mer tid till vettiga saker.

[fluffbollen]
0

#24 det var ett bra nyårslöfte:)

[ninnakm]
0

heej jag hade godis löfte men jag klarade bara ett halvår

[fluffbollen]
0

#26 det är ju jätte bra:)!!en av mina kompisar är totalt toookig i godis och hon klarade bara av det i en vecka:P!!

Fnyan
0

jag har ett nyårslöfte ;p att jag ska lägga upp minst 1 bild på bilddagboken varje dag xp

[ninnakm]
0

kalarade du?