Bildtråd - Bebisbilder!
Jag blir så himla bebissjuk och detkänns som det va jättelängesen jag hade ungar. (men om sanningen ska fram åkte min sista unge för i år, för lite mindre än en vecka sen)… ;)
Så jag vill se massa bebis bilder! Skriv gärna vilka färger och Vilken ras? det är på ungarna. :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

Hihi Vad Söta ! Jag är kär i Bebbe ! :D han e så himla söt . Dem andra e ju såklart också söta men jag gillar Bebbe mest ;)
Det här är 2005 års kull.
Det är dvärgvädurskorsningar, och det är 1 isabella, 1 isabella brokad och 3 blå brokade.
Den isabella brokade (hona) bor fortfarande kvar hemma hos oss. ^^

2006 års kull.
Dessa är också dvärgvädurskorsningar.
Det är 1 svart, 1 svart brokad och 4 blå brokade (1 avled).

Och så 2008 års kull. ^^
Dessa är dvärgvädurar, och det är 1 svart wienertecknad (melerade ögon) och 3 viltgrå wienertecknade.

Ungarna på alla bilderna i alla 3 kullarna, är ungefär 2-3 veckor gamla. =)
Min E-kull 1 dag gamla :)
Det är lejonhuvade kaniner i färgerna svart wienertecknad, blå wienertecknad och vit blåögd.
E-kullen igen, en liten mys bild på en liten myshög<3 Sex dagar gamla
F-kullen, Lejonhuvade kaniner i färgerna, svart brokad, svart manteltecknad och svat/gul/vit japanbrokad wienertecknad. Fyra dagar gamla.
Så söta alla ungar var! ;D <3
Min älskade G-kull. Teddydvärgvädur. Färgena brun zobel, brunzobel wienertecknad, havanna, havanna wienertecket. 3 dagar på bilderna.
H-kullen. Lejonhuvade kaniner. Färgerna kanel wienertecknad, brun zobel, brun zobel wienerteckand, vit.
#21 De två i kanterna, är det dem du menar är brun zobel?
#22 Ja :)
#23 Okej. :) är inte dem svart & svart winertecknad då? Eller jag kanske har fel.. ;)
#24 Nej dom är bara väldigt dåligt tecknade, aldeles för mörka men bruna zoblar är dom iallafall :)
Håbbe när han är ca 8 veckor. Här har han blivit lite ljusare, senaste bilden på honom, hade dock hon kvar till han va 12 veckor och då va han lite ljusare också..
#25 Okej, ja jag tyckte att de var lite mröka men som sagt syns det mer på den bilden du visade på Håbbe att det är brun zobel. :)
#26 Men dom är ju för mörka igantligen (; sen är dom ju alltid mörkare när dom föds..
#27 Okej, ja man lär sig nått nytt varje dag ;D
det här är en bild jag gillar :) kull två år 2007
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |
#7 Bebbe är en hona ;) :)
Min första kull. Födda 080331. Teddyvädur i färgerna, madagaskar wienertecknad, isabell wienertecknad och vit blåögda.
Nyfikna småskruttar som skrämmer katten ;)
Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner

#37 Åhh så söta (alla andra också naturligtvis!) Jag skulle vilja ha en vit blåögd teddyvädurshane eller en vit blåögd teddylöwen(lejonhuvad) (eller en påpälsad lejonhuvad)hona….
Alla bilderna är på teddyvädurar
3 dagar, zobel brun

4 dagar, zobelsiames brun wienertecknad

7 dagar, zobel brun

13 dagar, zobelsiames blå

16 dagar, brun zoblar, zobelsiames blå, zobelsiames brun wiener

21 dagar, zobelsiames brun wienertecknad

- Mvh Emma
Alla bilderna är på teddyvädurar
25 dagar, zobelsiames blå & zobelsiames brun wienertecknad

32 dagar, zobel brun

41 dagar, zobel brun & zobelsiames brun wienertecknad

7 veckor, zobel brun, zobelsiames blå, zobelsiames brun wiener

8 veckor, zobel brun, zobelsiames blå, zobel brun

- Mvh Emma
putt :)
- Mvh Emma
ja jag har ju massa fler bilder x) men jag orkar inte lägga upp alla här (;

#39-#40 Så himla söta :))

Dvv korsningar….4 stycken tyvärr så dog två vid födseln så det var 6 från början…
Det konstiga är att alla 4 blev killar de heter Gizmoo (är min)…bamse och bippo tog min syrra…
Sen så tog min andra syrra Stampe men tyvärr rymde stampe efter en vecka hos dom och vi hittade tyvärr inte honom R.I.P Stampe
Men alla fick iallafall bra personligheter iallafall:):)
Nej men gud vad söta bilder (: Man blir ju nästan sugen på att ha en kull med ungar, men har inget syfte med kullen så jag får väl avstår.. Får njuta av era bilder istället :)
Lejonhuvad kanin