Sökes!
Jag letar efter en kompis till min dvv-löwen hona. Vill gärna ha nån lite större eftersom hon är väldigt "mammig" och tycker om och ligga och kura brevid andra kaniner.
Behöver inte vara stamtavla/renrasig. Men har alltid velat ha en rhinsk scheck så är det nån som har en sån så hör av er!;) Men i stort sett allt av intresse, men vill ha en unge dock. Helst hona men är det en fin hane så vet man aldrig.
Så tror du att du har vad jag söker, skriv!:)

jag har ju ingen unge, (jo snart leveransklar…) Men jag har en kasterrerad hane svart dvv, ca tre år… Mycket trevlig å framåt framför allt… kanske?
Är det en kaninunge du letar efter? Har bara lejonhuvade ungar just nu men de är superfina :) tvättar varandra hela tiden och myser. Men kommer även få teddydvärgvädur bäbisar snart.. hör av dig i så fall (: http://www.sjomorenskaniner.se
MVH Martina - Sjömorenskaningård
www.sjomorenskaniner.se <3
Medarbetare på teddykaniner.ifokus.se
Kommer få Lejonhuvade Dvärgvädurs ungar i juni.

Kanske skulle skriva det med att jag bor i västergötland, så är väl mest intresserad av kaniner som inte finns allt för långt bort..
har planerat en kull med 2 lejonhuvade men dom är inte leveransklara fören i september bor ca 4 mil från göteborg
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus