Kanin iFokus

Kanin

Etikettbilder
Läst 528 ggr
KajsaM
0

Vinerpromenad

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter att jag hade ätit lunch så bestämde jag mej för att gå ut i snön med Hampus för det vara bara 0*c grader. Så jag gick ner och tog på han selen och så gick vi ut. Han älskade snön´, han grävde och skuttade runt. Men då fick han för sig att gå under bron, så jag försökte att locka han därifrån men han ville gå in dit. Men då fasnade kopplet i bron (inge hårt bara litegrann) och då hände det som inte fick hända han kom ut hur selen! Gissa om jag blev rädd, han han bara skuttade in ännu mer under bron och började gräva. Jag lockade och lockade men nix han ville vara där. Så bredvid mej låg en sopkvast då den tog jag och blockade andra utgången ochså tog jag tag i han, Puh vilken lättnad när jag stog där men Hampus i famnen. Sen så spände jag det man har runt halsen på kaninen. Så jag fick igenom 2 fingrar. Det var vårt äventyr idag :P

Bifogar några bilder på Han :)

KajsaM
0

Här är en bild på våran bro. Om någon inte förstog :P

KajsaM
0

Undrar vem som har  varit här och grävit?

KajsaM
0

Hampus

KajsaM
0

Lillen

KajsaM
0

Igen

KajsaM
0

Och igen

KajsaM
0

Såhär mycke snö har vi :D

__iE
0

vad söt! :) fina bilder..

tur att du fick tag på honom då :)
min kanin skuttade en gång in på grannens tomt och under hans ved, som står på sådna pallar, du fick man lite panik.. men fick ta en pinne o 'knuffa' ut honom.. :)

KajsaM
0

Joo det var tur att jag fick fast han :P

Och det var ju bra att du fick tag i din kanin okå :)

amanda_91
0

å vilka fina bilder! det ser så mysigt ut att ha sin kanin ute. E de jobbigt?

KajsaM
0

tack :) Jobbigt, hur menar du? Att ha en kanin ute i sele är inte jobbigt. Ett tips? är att köpte en kattlöparlina. jag har en sån (5m) som han får springa i :)

Hopi
0

Kajsa_;Vilken tur att han inte smet längre iaf och att du fick tag i honom! Fy vad rädd jag skulle blivit! =(  

Vad mycket snö ni har! Här har allt regnat bort! Regnar som bara den just nu oxå..

amanda_91
0

nej ja mena rmer liksom e de jobbigt att ta hand om ett djur som bor ute?heehe.

söt ninis

KajsaM
0

Vad söt kanin :) Som öppnar julkapp :P

Själv har jag inte min kanin ute. Några som har det är; Tina_A & Lotta_A & Matilda_91 dom kan du ju alltis fråga :D

amanda_91
0

menar du att du ta ut kaninen nu när det är viner fast det är en inne kanin??coolt;Pheheh

KajsaM
0

Jajamänsan, jag tog ut  en innekanin i sele :P

amanda_91
0

jaha ok vad trevligt visste inte att man kunde det trodde typ att temeraturskillanden gjorde att dom skulle frysa ihjäl elr så aja . hehehe

KajsaM
0

Joo visst kan dom det. Men det var 0 grader och så var vi typ ute i 15-20 min :)

Quendy
0

Vi har ingen snö..! Träden som är vid oss är helt knäppa för dom börjar få knoppar igen! Och min kompis buske har bär!! Hehe, knäpp värld!

KajsaM
0

Va?! Hahah, vad roligt :P Här typ snöar det bara.

Quendy
0

#20 vart bor du då?

KajsaM
0

I Jokkmokk :P Nästan vid Gällivare (elr ja 10mil ifrån gve)

Tina-A
0

Vilka superfina kort du har tagit Kajsa :D Ser ut att ha varit superskoj

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

KajsaM
0

Joho Det var skojj :P

Lotta_A
0

Jättefina kort :) Kul att du går ut med din lilla ninis och att du fotar och sen visar bilderna här!

Sånt vill vi se mer av ;)

KajsaM
0

Joo det är alltid roligt att titta på kort ;P

Lotta_A
0

jaa. kaninkort får man aldrig nog av :)

KajsaM
0

Neej ;P Det skulle vara kul om alla tog med sig kameran när dom gör något med ninen :P