Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 336 ggr
Kaningalen
0

MAPHIA ÄR BORTA

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Trodde inte mina ögon nu när jag kom ut, min Belgiska Jätte Maphia är borta!!! Gråter Antingen så har han flyttat på taket själv annars har nån snott honom! Nä nu ska jag ut och fortsätta att leta! Gråter

KajsaM
0

Åh stakarns dej! Hoppas att du hittar sötingen. Och att ingen har tagit han!

Hör av dej om du hittar han! Kram Kajsa

Zvintos
0

Vad jobbigt! Hör fler och fler som får sina kaniner snodda, men hoppas att så inte är fallet för dig! Hoppas du hittar honom!!

*håller tummarna*

Kaningalen
0

Har varit ute o letat men nä, inte ett spår. FÖRHOPPNINGSVIS borde han vara kvar inne i stora uthuset men jag vette fan…

Och när jag tänker efter så kan nog ingen ha snott honom, då borde taket ha legat på nå annat vis. Man får inte ut honom SÅ lätt ur sin bur.. Nä nu ska jag fortsätta att leta innan det blir totalt mörkt ute. Åååååå

Tack ni söta!! Hör av mig snart igen…

Kaningalen
0

Maphia är HITTAD! Glädjen är enorm!!!!

Jag tog min ena hund och skulle ut och spåra. Kommer ut i uthuset och där bara stod han!!! =) =) =) Så jag slängde in hunden i köket och gick ut igen. Jag gick in i Kaninrummet och Maphia följde efter! Ååååå =) =)

KajsaM
0

Vad bra att du hittade han! Fattar hur lycklig du är :))

Kaningalen
0

#5: Ungefär lika stort som att vinna 10 miljoner Skrattande

KajsaM
0

Det kan jag förstå :D Men han var inte skadad?

Kaningalen
0

#7: Närå, han såg SÅÅÅ nöjd ut när han kom där =)

MEN jag är orolig att han har ätit av det vrålgamla höet… Fundersam Så jag lär ha koll på honom nu så han inte blir dålig…

KajsaM
0

Hoppas att han då inte har ätit av det gammlahöet :)

Kaningalen
0

Förresten Kajsa_! Har ni klippt klorna än, hur gick det i så fall??? =)

KajsaM
0

Nej inte än, men ikväll blir det Fot i munnnen

Lotta_A
0

Kul att du hitta honom :) grattis!

Kaningalen
0

#12: Tack så mycket! =)

Muumintrollan
0

Men viliken rackare till kanin….han kanske var ute på "raggarstråt"…hehe. Tänk vad de kan skrämmas minsann, men åååå så glad jag blev när jag läste att han var tillbaka hos dig.

Hans namn MAPHIA passar nog bra….hehe….en riktig liten storskurk….haha.

Tina-A
0

Vilken tur att det löste sig :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Kaningalen
0

#14:  Ja det händer nå speciellt i kroppen när man ser att de inte finns där de borde! Fantasin börjar sätta igång direkt och man tror det värsta. Fast man vet innerst inne att de borde vara i närheten.

Men nog kommer hans namn Maphia passa honom allt Flört 

Han är bara för go den "lilla" killen!!

#15: Ja verkligen tur!!! =)

Hopi
0

Vilken otrolig tur att han var kvar iaf! Urs, blev riktigt orolig när jag såg den här länken… puh.. skönt att Maphia inte var borta längre iaf! Fy vilken känsla att inte hitta sin kanin!!!! =(

Iram
0

Maphias syster Flora försvann i somras. Jag hade jobbat natt och på morgonen när jag kom hem fanns hon inte i sommarburen. Hjälp!

Jag började leta omkring på gården, och bad inom mig att hon inte smitit under nätet in till grannarna som har tre jakthundar. Men sen hittade jag henne vid garaget där hon låg utsträckt  skuggan och tuggade på ett grässtrå och hade det jättebra!

Hon kom direkt fram när hon såg mig och var gosig och sen var det bara att sätta tillbaka henne i buren! Skrattande

Lotta_A
0

#18: det är konstigt att dom aldrig springer långt bort.. dom sitter alltid på tomteni någon buske och trycker. sen kommer dom fram helt plötsligt bara :)

Kaningalen
0

#18: man blir ju livrädd, fast man vet innerst inne att de BORDE vara kvar på gården.

Maphia & Flora, de kan de Flört