kanin sökes
Hej, jag söker eventuellt en till kanin. Har redan en hona och vill att kaninerna ska kunna gå ihop. Min nuvarande hona är 2 år.
Om kaninen jag söker:
*Får gärna vara en omplaceringskanin!
*Vill väldigt gärna ha en "luddig" kanin, såsom lejonhuvad eller teddyvädur :P
*ska helst vara över 2 år
*Ska helst vara en kastrerad hane
Så om du känner/har någon kanin som behöver nytt hem, PM;a eller skriv här :) ps. jag finns i stockholm ds
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~
Åh, jag som har en liten teddydvärgvädur här hemma, kastrerad, gosig, och han 'är nu på sitt andra år, men dock så bor jag i Falun, vilket är ganska långt ifrån Stockholm ! :/
Min kompis säljer sin dvv fuchs hona. Hon går jättebra ihop med andra kaniner och blev lite ledsen när henne kompis Ebba dog i somras.
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

#1 åh vad irriterande! Men man kan inte ordna ev transport eller så? Har du bilder iallafall? :)alla teddysar är så grymt söta <3
#2okej, men jag söker en kastrerad hane, honor brukar inte gå ihop så jätte bra :)
/Celine
~
~Medrabetare på galopp
#1 Hör med grens transportfirma, de brukar fixa det mest :) annars på djurtransport.ifokus.se eller k-nets forum.
Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)

Det enda knepiga när det är långa avstånd är att jag gärna vill försäkra mig om att kaninerna kommer att gå ihop.det var med sorg i hjärtat jag beslutade mig för att lämna bort en av mina kaniner, (pga klagomål från grannen kunde vi bara ha en bur)så det är viktigt att dom går ihop.. :)
/Celine
~
~Medrabetare på galopp

putt :)
/Celine
~
~Medrabetare på galopp
#1 Från Falun till Stockholm är inte långt tycker jag :O hehe. Långt är typ Falun-Göteborg (a) Lätt att ordna transport Falun-Stockholm, finns på djurtransport.ifokus som pendlar den sträckan tror jag.
Och ang. det du skriver i #5 Kan man ha kaninen på prov.

#7 hm.. ska Pm:a "kiwanu" :P
/Celine
~
~Medrabetare på galopp

#9 MEN GUUD VAD SÖT! Förlåt, men jag dööör…!:D
/Celine
~
~Medrabetare på galopp
#9 Vrf säljer du lilla Alfons? Maja sålde väl han för inte så länge sedan till dig? :P
#10, hihi ja :)
#11, Jo, meningen var att han skulle gå ihop med min Dolly, som blev riktigt riktigt ledsen när hennes syster som hon har bott tillsammans med gick bort. Så man kan säga att jag bara hade Alfons på "lån" men månaderna gick och han bor fortfarande kvar hos mig, och Maja ville gärna ha hjälp med att sälja grabben eftersom att jag inte kunde ha kvar honom, inte hon heller, så om det var någon intresserad köpare så är ju det bra ! 

Jag är ju intresserad ^^ Men jag vet inte om det kankse är svårt att para ihop nån med min hona? Hon är ganska bestämd av sig (hon är en hermelin) och så, och jag vet inte men lånar du ut för "prov"eller blir det lite mycket resande för honom?
Bild på Hermelina<3 :)
/Celine
~
~Medrabetare på galopp
13 : Det brukar gå ganska bra med en hona + kastrerad hane.. Alfons är ganska så rädd i bil & transbort bur, vill hälst sitta i famnen och så, men super go och lugn kille !
#1: Hör med Zheveres (finns på hamster.ifokus) när hon ska till Stockholm nästa gång. =)
Hon brukar kunna stanna i borlänge eller falun.
Har själv transporterat kanin med henne. ^^
Jättetrevlig.

Pekka Pekka Pekka :D
*Får gärna vara en omplaceringskanin!
**Jao! :)
**
*Vill väldigt gärna ha en "luddig" kanin, såsom lejonhuvad eller teddyvädur :P
Blandras mellan dvv och lejonhuvud.
*ska helst vara över 2 år
Han är tre
*Ska helst vara en kastrerad hane
Han är en kastrerad hane :)
Vi finns i Stockholm =)

#16, som sagt han är är jättegullig och jag har faktiskt redan hittat honom själv (google):D ^^
/Celine
~
~Medrabetare på galopp

#16 Så söt!
MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.
" Everybody needs inspiration "

#15 Har Pm:at henne nu (:
Tack för alla hjälpsamma svar! :D
/Celine
~
~Medrabetare på galopp

jag har pratat med en som kan transportera, men dock från borlänge.. Vet inte hur långt det är mellan borlänge och falun och sånt så det blir kanske blir lite krångel.. (?)
/Celine
~
~Medrabetare på galopp
#20: Det är ungefär 2 mil emellan borlänge och falun. =)

#21 okej, det kanske inte är så sjysst att "extra besvära" varken hon jag pratade med eller kiwanu.. :/
Men jag är iallafall kär i alfons
/Celine
~
~Medrabetare på galopp

putt.. (: Någon mer som har nån tillsalu? =)
/Celine
~
~Medrabetare på galopp

Pekka finns fortfarande här för dig =)

trodde det var betýdligt fler som hade tillsalu :P Har googlat runt,men det finns faktiskt inte så många.. :O
/Celine
~
~Medrabetare på galopp

JAg har en svart dvv-hane som redan går ihop med en hona. Han är jätteframåt och galen i människor!!! Skulle kunna tänka mig att sälja honom till dig! Han är ju dock inte lurvig men underbar personlighet!! Kan fota honom i morron å lägga in, om du e intresserad!

Å jag bor i ENKÖPING! (med dvv)

… Det är så tomt med bara en kanin..!
Och jag tror jag nästan har bestämt mig för att jag vill ha någon som är teddypälsad.. :P
/Celine
~
~Medrabetare på galopp