Dåligt!
Vill bara säga till alla som tycker att det var dåligt gjort utav mig att lämna tbx Snow , Jag vet att det kanske var att överreagera att göra så men jag hade en kanin innan som oxå bet , men henne hade jag kvar i drygt 1 år då jag somsakt trodde att det skulle gå över , men hon bet mig drygt 5 ggr och den sista gången riktigt hårt! det blev ett stort köttsår .. och jag vil inte uppleva det igen! därför lämnade jag tillbaks henne. Det känndes i hjärtat det gjorde det! Jag grä typ hela natten för att det känndes så fel .. det enda jag har som tröst nu e att jag ska hämta den nya den 19 … jag ville bara skriva detta
Förstår dig. Inte roligt att ha en agressiv kanin hemma. Du gjorde helt rätt som lämnade tillbaka henne!

Tycker som Tarkan.
Du gjorde rätt!
/Saralindh
Hyltegårdens kaniner, (hemsida m.m kommer)
Så klart du gjorde rätt, jag skulle också lämnat tillbaka en kanin som bits, det ska vara kul att ha kanin - inte olustigt!
Jag håller med! Du gjorde helt rätt!
Jag förstår dig, även om jag själv hade testat ha kvar kaninen några dagar till i alla fall.
Jag hoppas du inte missuppfattade det jag skrev, jag missuppfattade ju vilken kanin du skrev om för jag hade missat en tråd :P Hade missat att du hämtat hem ännu en ny kanin som bet.

tack allihopa <3
Håller med allihopa!
Inte kul med en bitsk kanin, hoppas den nya är mycket snällare :)
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se