Nya burar!
Nu är de nya burarna äntligen klara!:)
Eftersom min lillasyster har köpt en kanin och jag ska skaffa en till i sommar så var vi tvugna att helt enkelt fixa två burar till. Vi köpte två burar från akvariecenter och vi har haft fullt upp att måla dem, men nu är de klara. Pappa har kapat benen på en av burarna eftersom vi ska göra de till en dubbelbur, annars skulle vi inte ha plats (enligt pappa). Jag tycker att de blev bra, även om burarna var lite rangliga i modellen. Men det fanns inte så mycket annat att göra när pappa inte ville bygga någon bur:/
det var ändå ett bra köp, de kostade bara 900kr eftersom det var specialpris.
Lägger ut lite bilder..
Kommentera inte föränn jag säger till!
Hjälp vad fina dom blev!
Det är sånna där an köper i djuraffärer va, typ sånna som är "oranga" ungefär? Som är ganska vanliga? Mkt snyggare nu när dom är egenmålade :) det är så vanligt annars.
Annorlunda och fint med blommor och vackra färger in ut i
<3
Tjusigt. =)
#6 Precis. Gillar egentligen inte att köpa från djuraffär men vi gjorde ett undantag nu:) Tack:)
#7 Tack så mycket:)

Vad snyggt! =)
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

jättte fint!!!
Men är det inte lätt att den buren högst upp ska ramla ner? det ser så ut på bilden

jättte fint!!!
Men är det inte lätt att den buren högst upp ska ramla ner? det ser så ut på bilden
#10 Såklart inte, annars skulle den aldrig vara sådär. Den är förstås fastskruvad i den undre, det finns ingen möjlighet att den ska ramla av;)

#12 tänkte la det XD
VÄLDIGT fint iallfall!
Jättesnyggt! 

Superfint! Tycker dem blev myyycket finare när ni målade dem röda, brukar inte vara så förtjust i dom annars eftersom dom är så vanliga. Men jätte fint!
/Saralindh
Hyltegårdens kaniner, (hemsida m.m kommer)
Tack allihopa:)
#15 Håller med. De är inte så märkvärdiga i orginal, men blev riktigt bra sen:) Passar bättre till vårat hus nu när dom är röda:)
Jättefint! :)
// Emma :D
jätte fin värkligen:)
passa jättebra i rött:)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus