Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 540 ggr
Huldan
0

Fransk vädurshona

Har en Fransk vädur till salu nu. Hon är 1år och verkligen udnerbart fin! Hon hoppar gärna runt ute och kommer då alltid tillbak till stallet på kvällen. En riktigt go kanin som förjänar mer uppmärksamhet än någon annan!

Hon väger uppskattningsvis kring 6kg och är i fint hull, hon får gärna användas till Avel men det är inget måste.

Hennes föräldrar har bra poäng men hon ahr tyvär dubbelhaka/haklapp och lär inte bli utställd på bra poäng.

Ingen inne kanin, iallafall på somrarna ska hon ha möjlighet att hoppa ute!

Maila för bilder eller mer info eller ring
M_lovehorses@hotmail.com
076 8128369 heter Matilda :)

Finns i piteå men tranport kan ordnas

rabbitlove
0

har du några bilder? putt

Baralisah
0

putt

Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

MH1994
0

vad har hon för färg??

// Matilda

Holländsk kanin i främst japantecknad blå/gul men japantecknad gul/svart och blått förekommer också.
Fransk vädur i främst chinchilla samt mantel.
Satin

http://tallmonskaniner.webs.com

Huldan
0

Viltgrå :)

MH1994
0

ok, tyvärr är vi inte intresserade av fler viltgrå frassar.

hoppas honfår ett bra hem !

// Matilda

Holländsk kanin i främst japantecknad blå/gul men japantecknad gul/svart och blått förekommer också.
Fransk vädur i främst chinchilla samt mantel.
Satin

http://tallmonskaniner.webs.com

rabbitlove
0

jag är kanske intreserad var bor du??? hr hon fått en kul? isånafall är hon en bra mamma?

Huldan
0

Jag bor i Piteå men transport bruakr gå att ordna :)

Hon har inte fått någon kull men hennes mamma var en bra mamma och den kull hon hade hos mig hade 6ungar där fem överlevde och den som dog hade ett någon ämningsomsättningssjukdom.

Kiwanu
0

Kan vara mycket intresserad, kan jag få se bild ? Bor i Falun/Dalarna, ganska långt i från pitea, men kan transport ordnas hit tror du ? Vad heter hon ?

rabbitlove
0

okej men är det ngt specielt hon behöver skogspromenader bo uttomhus mm…???

Huldan
0

Hon heter Salsa, transport kan gå att ordna via kontakter.

Maila för bilder! M_lovehorses@hotmail.com

Hon ska helst ha möjlighet att bo utomhus åtminstonde sommartid och gå lös någon gång i bland. Men är inte superviktigt.

Kiwanu
0

#10, Nu har jag mailat dig!

Jo, här kommer hon isåfall bo utomhus, och får springa ute i en stor rast Hage varje dag, och självklart komma ut och skutta i selen, och sedan kanske lös på gården :)

rabbitlove
0

hej om jag får köpa henne så kommer hon att få bo ute på somrarna och vara med mina två andra kaniner jag lovar att här kommer hon att få ett bra och kärleksfullt liv och jag skickar bilder på henne så ofta jag kan=P

Qepta
0

putt

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se