Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 569 ggr
rabbitlove
0

bur till salu?????

hej jag har en kommpis som länge har önskat sig en kanin men dom har inte råd till en bur så om ni har någon bilig innebur till salu så är jag väldigt intreserad hon kommer att bli väldigt glad om ni är den som jag söker med innebur till salu så kan ni adda min msn alltså tilda.sohl@hotmail.com hon är en 15 årig tjej som väntat och väntat väldigt länge nu snälla je henne en chans att få det hon söker MVH matilda hon ska få själva kaninen av mig =p och om ni vill göra en byteshandel så har jag undulatburar mmm….

[Wera]
0

Tarja (Halloon) har två fina inneburar till salu. Hon finns i Eskilstuna.

rabbitlove
0

okej men litte väl långt bort men taack ska du ha vi får leta vidare!!!

rabbitlove
0

hej igen jag letar efter en innebur till min kompis i västra götaland den får högst kosta 350kr men vi kan byta mot fågelburar som jag har en svart väldigt fin och välbehållen bur och en grön fin bur mm…

rabbitlove
0

är det ingen som har en?

[Wera]
0

Det har gått lite mer än en timma :) vänta några dagar så kanske det finns någon.

spiritedaway
0

Jag vill inte låta elak, men om hon inte har råd med bur kommer hon ha råd att ta hand om kaninen då?

rabbitlove
0

jo hon bor på landet och där har dom hö sågespån och halm och pellets havra mm… så det kommer att gå bra

[Wera]
0

#7 Det är inte bara mat, veterinärvård? Pellets?

spiritedaway
0

Ja det låter ju bra i alla fall, får hoppas kaninen håller sig frisk också. Eller att de ser till att ha råd med veterinärvård om det behövs.

rabbitlove
0

ja men det årdnar nog hennes pappa. hennes föräldrar är skilda!

TereseE
0

Hoppas du hittar bur, vilken fin kompis du är! Glad

rabbitlove
0

a tack ja det skulle ju vara ul om hon fick sin önskan till slut