lurad.
Somsakt ¨så startade jag tråden : ett riktigt kap. jag hämtade buren idag , han sa att den var 120x60 , men jag mätte den och gissa vad ? den var 93x48 … jag mår riktigt dåligt just nu pga av det .. hur kan människor luras såhär ?
Oj :/ inte kul, såg du inte innan du hämta den att den inte var så stor? Ring han och lämna tillbaka den?

Joo jag tyckte att den såg lite liten ut men jag tänkte inte mer på det .
Tycker du borde ringa han.

mamma ska göra det
va tråkigt. :/
Hade han satt ut de utvändiga måtten eller var hela buren mycket mindre än vad han sagt? Så synd att den var för llten.

hela buren va för liten
Suck, det är inte roligt :/
Oärliga människor, som oftast bara vill bli av med burarna och få pengar för dem och säger fel mått :(
Men jag har två inneburar till salu som du kan se bilder på hemsidan :)

Det var verkligen mått skillnader

Fast han kanske inte lurade dig medvetet utan bara drog till med ett mått som han trodde. Såg att du bara betalade 150:- för buren så inte ska du känna dig lurad. Sälj den igen för det priset eller kanske tom lite till, om du tycker den är för liten. Men ringa tycker jag gott ni kan göra och tala om att måttet han uppgivit inte stämde.
Håller helt med #10.

Ja, det kan ju vara så.
Annars tycker jag att du ska ringa så du får tillbaks dina pengar.
Aa, tycker nog att du i allra första hand kan försöka få pengarna tillbaka, kanske lämna tillbaka buren också?
I andra hand kan du ju försöka sälja den själv.

okk nae 150 var väll inte så mycket men endå .. vi har smsat men har inte fått svar , så vi kommer sälja buren själva