inneburar säljes
Har 2 inneburar till salu.
Den lilla: ca. 97*48 cm, höjden glömde jag mäta men är nog mellan 45-50 cm. Tyvärr har jag tappat bort dom 2 klämmorna som håller ihop plastdelen med gallerdelen, men de finns nog att köpa för ett par kr, men fungerar att använda ändå (har använt den i 1 år utan klämmor) Denna har brun plastdel och silvrigt galler. Pris: 250 kr
Den stora: 118 * 59 * 55 cm Fint skick köpt för ca. 4 månade sen. Lila botten med svart galler. Har tyvärr råkat knäcka 1 av de 2 klämmorna på den, men fungerar bra ändå. Pris: 350 kr.
Finns i Svedala kommun, strax utanför Malmö.
kan köpa för biligare pris:)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Du ska inte uppåt landet? Skulle ev. vara intresserad av den stora. Men jag bor i småland så det kan ju bli lite knivigt.
#2 Ska till Blekinge den 25e :P
#1 vardå om man får fråga?

#3 Kan kanske vara ett alternativ, min mormor och morfar bor i karlshamn.
Den lilla är iaf. inte godkänd (fast det kanake du visste?) så ifall någon köpare är intresserad kanske man ska tala om det, att kaniner inte ska bo i den, men kan funka till transportering.

Intreserad utav den stora! ska bara höra med mamma om hon vill köra :P
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
#5 Jo jag vet, det är på gränsen lite för liten. Men kan ju fungera om man har kompost eller något runt om så den inte alltid är i buren, eller som extrabur vid nödfall, eller till marsvin :)
Säljer den lilla för 200 och den stora för 300, måste helst bli av med dom till helgen.
#8 vill ha om du kan fixa upp dom till gbg:P
// Hanna
#8 asså en store:P
// Hanna
'Du kunde fika billigare sa du ju :)

Jag är intreserad utav den stora! dock kan jag inte hämta dom nu i helgen =/
20 årig djurgalen moder*

Du har ingen öjlighet att få den till hässleholm på söndag?
#13, tyvärr inte. Närmsta är att jag kör förbi Krisitanstad när jag ska till blekinge den 25e

#14 gaah, synd att det är just den dagen jag ska till landskrona på utstälning >.< (bor häruppe)
20 årig djurgalen moder*
vaa är det utatällning den 25e i landskrona?

#16 jupp, keldjursbedömning för kaniner, gerbiler, möss, hamstrar, råttor & marsvin .. Men även för exotiska djur ex: Gp råtta, Lämmlar, degusar och massa andra roliga saker kommer vara med :)
20 årig djurgalen moder*
Okej, om du är kvar här nere vid 17-18 tiden så borde jag vara hemma då

#18 hu? Jag kommer finnas i Sjöbo hela veckan, men vetinte alls om mamma kan skjusa mig till svedala.. Goosh.. Ni ska inte mot detta hollet :p (a) ?
20 årig djurgalen moder*
ok, menade att jag är tillbaka i skåne den 25e (dagen du ska till landskrona) vid 17-18 tiden.. Tror inte jag ska ner till sjöbo, hör av mig om jag ska.

#20 höm.. man skulle ju iof kanske kunna hämta det sammtidigt som man kör hem (I) Fast vetinte om det är på det hollet ? ska höra med mamma litte nu ikv :) !
20 årig djurgalen moder*
Den lilla är såld!

Kan den stora tas till Sjöbo så är jag intreserad. har tyvärr ingen bil i familjen för tillfället. Annars om den fins kvar 21-24 Maj, då skulle jag kunna hämta den i Malmö om transport dit skulle kunna vara möjligt.
20 årig djurgalen moder*
#23, jag kan ju köra… Men det är en bit!