Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 574 ggr
Animalfriend
0

Hopp & uts.-kaniner sökes!

Hopp och utställningskaniner sökes!

Helst honor som är eller går att ställa ut. Sedan är det vilket kön som helst jag söker på hoppkaniner. Jag önskar dock kaniner med helst rexpäls, men kort päls funkar också. Jag önskar dock att hoppkaninerna ska ha tävlats någon gång, men det är inget krav, bara de är duktiga. Glad

Jag har själv föttupp kaniner i hela mitt liv, och har livslång erfarenhet av kaniner och andra djur.

Bor på landet, i Skåne, Kristianstad.

Transport ska helst kunna ordnas till Kristianstad, eller finnas i närheten.Glad

barabys
0

Hej!

Jag fick en kull med 6 dvärgvädurar idag, dessa kommer att kunna ställas ut! 4 svarta och 1 madagaskar, den svarte manteltecknade är jag lite osäker på (ser ut att vara mycket vit i huvudet) men jag får se är pälsen börjat komma!

Bilder på ungarna 1 dag gammla finns på min sida under "kullar" www.barabyskaniner.webs.com

Bor också i Skåne,utanför Malmö!

Animalfriend
0

Tack! Det är inte så långt här ifrån. :)

Bor i Kristianstad.

Tar en titt på din hemsida. Glad

PaaatyPalm
0

Combination´s Hoppkaniner har en vädurskorsnings hona *tror jag* kvar. Föräldrarna är elitklassade begge två tror jag, iallfall pappan. (:

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

barabys
0

#3 Ja gör så :) Du kan kolla igen om några dagar,  ska försöka vara duktig på att uppdatera med nya bilder med jämna mellanrum :)

hjartelyckanskaniner
0

Du har ju kontakt med mig ang. Tindra=)

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

Animalfriend
0

#5 Ja, jag vet, funderar just nu. Glad Är inte riktigt säker, då jag tycker att det låter lite besvärligt att hon inte tycker om höjder.

Hur låser man en tråd? (Tänkte låssa denna nu, då jag fått massa bra svar).

MarHai
0

Kan låsa om du vill? :)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

PaaatyPalm
0

#6 du skriver bara Lås tråden :P så låser medarbetarna tråden när dom ser det ^^

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

Animalfriend
0

Lås tråden. Glad

MarHai
0

Oki :)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Inlägget är låst för nya kommentarer