Uppsalaträffen, bilder
Tror jag hann hem först, så jag börjar… 
Ni som äger kaninerna på mina bilder får jättegärna använda bilderna om ni skulle vilja.
Tack för en jättetrevlig kaninträff!
va fina bilder!!! vill oxå vara med på en sånn hära träffa.. hehe avis :D…

hihi…jag kommer in med bilder sen! Tyckte vi hade jättmysigt!
#21 Tack!
#22 Det tycker jag med, ser fram emot dina bilder! 
Ser jättemysigt ut ;) Synd vi inte kunde slagit ihop våra träffar hehe :P
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Många fina bilder! Fast vissa kan vi ju beskära bort mig på
Mina få bilder kommer senare.
Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner
#25 Du är jättefin! Här ska inte beskäras bort något… 

fina bilder! Ska lägga in alla mina sen…
Jag tror inte den som kom sist tar illa upp
#27 Måste säga att jag är mycket stolt över att jag kom i håg namnet på dina sötnosar! Synd att ni gick innan vågen kom fram, hade varit kul att höra vad din lilla plutt väger… 
Massa söta kaniner :) Va roligt med en kaninträff sådär!

Vi hade jätteroligt :D hihi.
Vi måste ha en till träff någon gång! Och då ska jag ha laddat mobilen innan….
Haha, ringde pappa och frågade om han visste vägen till badet från parkeringen vid kyrkan. Det avbröts precis när han hade börjat förklara typ, haha. Men det verkade som att jag hittade rätt i alla fall :D
Söta jätte-Freja ;D
Mvh Sigrid

#28 Melvis är så liten så det skulle vara kul och veta

Om ni har någon bild på Melvis och/eller Molly så lägg gärna ut dom 
#47 Finns ju mina bilder lite längre upp… 

#48 Just det!

#50 fin bild!

*putt*

#50-51 han har precis samma ställning. Han hittade verkligen en favorit plats

Vi hade ju jätte trevligt!
fina bilder blev det också… Jag kan ju avslöja att lilla jag kom sist på fråge tävlingen
#55 Och du har blivit medlem också, välkommen!
För visst var du väl inte medlem här innan? 

Hoppade ni inte ? :P :) söta kaniner

#56 tror hon var det innan också
#57 nej, vi hade inte så mycket hinder…

#56 Jo, fast jag är bara inne på hamster…
Ni verkar ha haft de trevligt :) Synd att jag inte kunde komma :/

Vi var väll inte bara tre som tog bilder?? Lägg in era bilder ni andra
#59 Så mycket? Jag hade gissat på strax över 1 kg. 

#64 Det är inte helt säkert. Jag vet inte om vågen här hemma går rätt

#75 kan jag ta bilden??

Kan jag ta alla bilder som är på Melvis och Molly??

Ni får absolut ta bilderna ni som äger kaninerna!!

#81 Okej tack! Samma med mina bilder. Men bara dom som ÄGER kaninerna.

#82-83
Så trött man kan bli (:
Jättefina bilder Tappsveden! 
Alacazam och Fluga hade det mysigt i transportburen. Han är självklart kastrerad eftersom Fluga är hans dotter.
Fluga är fortfarande nyfiken liten fröken 
Sen blev det flest bilder på belgiska jättehonan Freja. Vilken vacker tjej!

oj så fina bilder alla tog!
#92 Förmodligen pga av att du annars i stort sett bara fått fota dina egna kaniner och uppfödningar… 

Hej!
Jag tänkte så på er och undrade hur ni hade det. Jag hade tänkt komma från början med Brittni, men nu hann vi inte med det den här gången.
I fredags hade jag tänkt ta över en fin hittekanin, gult långt hår med vit bläs och blå ögon och vädursöron, upphittad i Sunnersta. Den som har den nu kan inte ta hand om honom längre. Jättego och fin, men den hade lite gult torkat snor vid näsborrarna vilket gjorde att jag backade eftersom jag blev rädd att den hade snuva. Bestämde mig för att vara rädd om Brittnis hälsa i första hand. Usch, nu tänker jag bara på den lille goa parveln …
Puma
#96 Du kanske kan ta med familjen och komma nästa gång?
Jag såg den annonsen om den fanns på Blocket, ringde faktiskt och hörde efter med dem som annonserade men kaninen var redan borta sa de.
Tror du gjorde rätt, man ska alltid vara rädd om sina egna kaniners hälsa och inte ta in djur som ser sjuka ut. Kan ju fungera om man kan hålla dem åtskilda, men man går ju emellan själv och även om man är jättenoga med att tvätta händerna osv så kan det ju smitta i alla fall. Särskilt snuva som smittar så lätt och kan vara svårt att bli av med.
Jag tycker vi borde ha en träff till snart 

Hej Tessan! När ringde du dem? Jag gav besked fredag lunch att jag inte kunde ta den.
Lotta

Och jo, den fanns listad upphittad på Blocket. Jag trodde direkt att den kom från Sunnerstas minikaniner, men Elvira där kände tydligen inte igen den. Han var så himla snäll och lätthanterlig.
Tjing!
#100 Finns annonsen kvar? Var den teddypälsad?

Kan man inte starta en egen tråd om det?
#98 Det tycker jag med! Varje helg? 
Mera OT sorry. Japp den var teddy, typ viltgul wienertecknad med bläs. Mycket hår på öronen också. Men nu hittar jag inte annonsen.

#103 helt klart varje helg

#103 Hahaha, varje helg.. Då får jag lära mig det här med bussarna och ladda mobilen innan.. Och så får jag räkna med att bussarna kan komma lite sent… :D
Men jag tycker det vore väldigt roligt om vi hade träff igen, typ i sommar eller något, så kan jag säkert ta med mig kanin också! Eller kaniner! Kan nog ta med mig Molly, det vore ju jätteroligt så fick du hälsa på henne, Terese! :)
Mvh Sigrid
#105 Å, jag skulle jättegärna vilja träffa Molly igen. Har ångrat många gånger att jag inte behöll henne, men känns bra att hon bor hos er! Och det var en helt annan situation för mig då som nybliven mamma och allt… Men som sagt, vore toppen att få träffa henne igen.