Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 930 ggr
damparu
0

Kaninbur

Nu äre dags att bygga en bur (: Alla förslag är mycket välkommna :D  Ritningar, tips?.. Allt :D

kan ju påpeka att det är en utebur (:

// Ludde

Kawaiih
0

Hur stor är kaninen? Vilken ras??
Hur är kaninens personlighet?
Har du några "krav" på buren? :)

Hanna, 22år, Uppsala
Hundsport - Ridning - Fotografering

damparu
0

kaninen kommer väga ca: 2.5 - 3 kg  och det är en korsning  75 vädur  25 Belgisk hare… jag hr nog inga ''krav'' men det ska iaf vara som ''2 rum'' en bodel eller vad man kallar det :P

// Ludde

Siggen
0

Behöver du fortfarande burritningar och tips? och liknande? :)

Mvh Sigrid

damparu
0

#3 ja alla brritningar är välkommna Gladäven bilder på era burar Flört

// Ludde

damparu
0

Putt!

// Ludde

Zessan
0

vad ska du ha för slags bur? Vi har vanliga burar eller vad man nu säger. Nästa helg ska vi bygga en stor utehage åt båda med tak golv och väggar där dom kan springa in och ut själva. Då ska man helst kunna stå där, vilket gör den MYCKET lättare att städa.  Om du t ex. har en dvv och ska bygga en bur, tänk på att  en belgisk jätte kanske blir nästa som ska flytta in, vem vet? Alltså bygg den stor från början:)Det finns minimi-mått, men bygg större! Boburen ska vara en halvmeter frånmarken tror jag.

Tipsen från mej, lycka till!

pigelina
0

håller på att bygga massa burar;D

elr gjorde klar 2 för 1 vecka sedan och håller på med 2 till som ska vara klara innan 5 veckor. och sen i höst en fyrfakare:)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

damparu
0

#6 okej (: vi har redan byggt en bur åt mina två tjejor ( dvv och löwen) dom har en 2,4 kvm bur (: ville bara se hur andra bygger (:

// Ludde

Zessan
0

:)

damparu
0

#7 skulle du kunna lägga upp lite bilder (a) ?

// Ludde