selar och koppel! -vilka säljer?
Millan behöver en ny sele, har gjort en nyligen själv men hon växte ur den direkt eller snarare sagt så sydde jag den för liten.
Jag söker bogsele och/eller en H-sele med ett extra snöre/rem ifrån halsremmen till magremmen som sitter på undersidan om ni förstår, eller nått annat koppel som inte blir "farligt" om hon skulle börja tok dra i kopplet…
Sen behöver jag ett långt koppel också då millan inte gillar när man går för nära henne. Hon känner sej jagad då.
Så vilka säljer sånna?
Vill gärna se bilder/hemsida osv. Sen får dom inte va aldeles för dyra…
Hanna, 22år, Uppsala
Hundsport - Ridning - Fotografering
den tredje säljer ju bröstselar som har ett extra "snöre" mellan hals och mage :)
Emma

#2 okej :) kollade på h*ns sida. Men förstog inte riktigt hur den skulle sitta på… nån som kan förklara? :D
Hanna, 22år, Uppsala

Jag gillade galaxens bogselar och kopplet på 4 meter de lät bra :) har hon kif? :) Tycker jag har hört de förut… =D
Hanna, 22år, Uppsala
Jag köpte till mina tre älsklingar nyligen och jag köpte då från Rabb-it. Jag är jättenöjd med selarna och snabb leverans var det också! :)
Vad gäller koppel så har dom billiga hundkoppel, såna med ett handtag där du kan låsa när du linan är lagom lång. De är ju ganska lång lina på dom kopplena :)

#5 har rabb-it sånna koppel? :)
Hanna, 22år, Uppsala
#6 Nej, tror hon menar rullkoppel till hundar. Finns billiga här www.hundgrossen.se Brukar köpa en del koppel och grejer till våran vovve där.
OJ! Jag skulle ha skrivit att RUSTA har sånna billigt, typ 39:- medan djuraffärer tar 99:-. Men det föll visst bort ur mina tankar *fniss* Rabb-it (och övriga sel-sidor) säljer nog bara sånna snörkoppel som de gjort själva :)
Här är länk till de som finns på rusta… De brukar finnas i svart också… 3 M löplina….
http://www.rusta.se/koppel_m_dosa_3m_rod_katt_p75601018.html
5 M löplina…
http://www.rusta.se/koppel_i_dosa_5m_bla_p75601019.html
Men eftersom man köper sele och koppel separat går det ju bra att beställa bara selen och köpa koppel någon annanstans :)

#4 Det är jag som har galaxens ;)

#9 okej, jag kommer nog beställa ett sånt där långt koppel av dej tror jag :) föredrar nog sånna som inte "rullar ihop sej" ändå… :)
Sen kanske jag beställer en sele. Vet inte riktigt änn…
Hanna, 22år, Uppsala
Kanske lite OT i tråden men #9 vart löper du dina "hakar" till dom där kopplen du gör?

#11) löper?
Hanna, 22år, Uppsala
#12 Oj.. Köper skulle det vart (A) XD

#13 x) Då förstog jag xD
Hanna, 22år, Uppsala

#13 Jag köper dem på en sy-affär i hässleholm.
Har inte sätt dem på så många andra ställen dock :/

#10 gör du så :)
jo, tycker själv att de kopplen är super! Kaninerna fastnar inte häller så lätt i dem, som man gör med rabb-it kopplen. Och det blir inte häller knutar på dem :)

#16 men dom jag har sett dom har låtit så mycket när man drar in/ut snöret…
Hanna, 22år, Uppsala

#16 vart köper du själva snöret till kopplerna :P OT igen srry :P