Städning
Hur många gånger städar ni? Jag brukar städa när det behövs men ca 1-2 ggr i veckan iaf.
jag brukar byta toaletten varje dag och hela buren en gång i veckan ungefär. :)

När det behövs :)

Varannan dag =)

jag har just fått en jättestor bur till lilla albin så hela buren städar jag en gång i kvartalet ungefär. runt toaletten och matplatsen brukar det ju bli lite skitigare så där byter jag mkt oftare. Toaletten byter jag varje dag :)
Eftersom min kanin går på lådan i hennes bur 99% av gångerna byter jag hennes toalett varje dag, och för att det inte ska bli äckligt i resten av buren av allt som finns runtomkring och utomhus så byter jag hela buren 1 gång i veckan.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

jmin kanin går ´med på lådan den byter jag typ varannan dag. hela buren typ en gång i veckan när det böhövs liksom=)
Tja, är olika för alla mina kaniner.
En av mina honor dricker enormt mycket, och kissar därför något enormt! Så på henne måste man nästan göra rent lite varje dag..
Till de andra blir det 1ggn/vecka-1ggn varannan vecka.
Och till mitt enda par städar jag ca varannan månad, eller ibland ännu längre. Detta pga att de har en bur på 2*1*1m som inte blir smutsig särskilt fort alls! De är religa och håller sig enbart till 1 ställe bägge två. 

Jag städar ungefär var 4:de dag, eller när det behövs. =)
JA ska egentligen städa var tredje dag, men det är inte alltid det blir sp :) Så ungefär en gång i veckan eller var 4 dag.

Toaletten varje dag, annars tycker jag inte det alls behövs så ofta.. Dennis är så renlig och använder bara toaletten för sina behov, inte dräller han runt med mat heller.. =) Jag plockar undan rester av frukt o grönt varje dag.
Jag håller med Hopi. Om kaninen är duktig och går på toa vare gång. Måste man väl inte byta hela buren förrns det gått 2-4 veckor typ