Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninhoppning-och-selar
Läst 1743 ggr
thexclub
0

Hoppning

Hoppar du med dina kaniner?

the vanity, it becomes insanity

[nneo]
0

självklart

sfut
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Japp, har hållit på i ett år ungefär..:)

Det är svårt att ge bort vänlighet.
Den kommer hela tiden tillbaka till dig.

www.hoppfullt.blogg.se

thexclub
0

Jag har tidigare tävlat ganska aktivt men numera tränar jag bara de kaniner som redan kan hoppa här hemma. Funderar på att börja träna mina tre kaniner som inte riktigt lärt sig ännu och sen börja tävla igen till sommaren.

[chriistina]
0

Jag har tävlat mer eller mindre aktivt i 5år. Dock inte så aktiv nu, tävlar runt 1 gång i månaden.

Tarja
0

Nja, jag "hoppar" väl lite grann hemma, men mina kaniner är ju inte sådär jättevilliga att hoppa, de vill hellre ta hindret i munnen och kasta iväg det Skrattande

Jetaime
0

Jag hoppar med två av mina kaniner och tävlar så ofta det går, blir dock inte mer än en gång i månaden oftast, då det är lite svårt att ta sig osv :).

Tisdus
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag hoppar med Peach men det har vart svårt att komma iväg på tävlingar. I år hoppas jag dock på att kunna vara med på 12 tävlingar! :D (Under två år har jag sammanlagt ställt upp i nio :S )

Peach är superduktig och älskar att hoppa :)

Emma-lundqv
0

Jag hoppar med fem av mina, men det har varit dåligt med tävlande. I år hoppas jag att jag kommer iväg i alla fall en gång i månaden :)

Kristall
0

Hopptränar med 3 av dem just nu, ska börja träna med Saga också om ett tag. Tävlar dock inte (ännu iaf).

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

pigelina
0

Har hoppat sen jag var 6;D Men då bara hemma tils jag var 7 då va jag med i min första och enda tävling på en kaninuts:) det gick jäte bra:D Jag kom 5a av typ 12 tävlande och min lillebror med sin vita hermelin kom 6a men han fick inte omhoppa:)(Gråis var det ja hoppa med hon lever inte längre:( RIP hon va en blå zobel hermelin:)

Men Har Hopptränat med alla kaniner efter henne hemma och ska börja täövla nu i maj med Pigge:)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Otario
0

Mina får "löshoppa" naturhinder (pinnar upphöjda av stenar) i en stor Hage mitt på tomten :) Hoppar bara för skojs skull och har inte tävlat någon gång.. Men kanske ska börja träna ordentligt i Blå stjärnan med dem snart :D

/ Emma

PrinzeZz
0

har hållit på sen 06

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

PaaatyPalm
0

Hopp tävlar aktivt från och med iår. Och nu i sommar ska det bli massor med tävlingar :D! Har 3 som jag tävlar med nu, ska träna upp mina två andra så att dom iallfall kan tävla i Lätt klassen nu i sommar. Ska även få hem en "Hopp-Rex" nästa månad, så det blir Debut på Falster bo :D! Har även stält mig på kö till en hopp bebis till :P

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

Zvintos
0

Har försökt, men Pelle gillar det inte alls. Tungan ute

knutteknop
0

#14 samma här

Myrtorpets Möss och Kaniner

ciss
0

Nej, har i princip slutat tävla och tränar inte särskilt ofta. Inte just nu i alla fall :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

steelskaniner
0

Tränar ska börja tävla i sommar :)

pepsi-v-emmelie
0

Japp :'D<33

Rero
0

Jag tränar och hoppas på att kunna börja tävla snart :)

[bebba]
0

TRänat sen förra sommaren och vi hoppas bli redo snart med alla fem kaniner jag och en kompis:)

torpetskaniner
0

Tävlar gör jag på våren, sommaren o hösten :) Tävlar med 4 av mina 5 kaniner, men tar oftast bara med mig 3 av dem eftersom det blir lite bökigt att åka komunalt med så många ^^

Nagge Skalbagge "Bejne" - kastrerad hane - snart 7 år!

terrnghoppning141.jpg picture by Torpetshoppkaniner

Edward Cullen "Päckla" - hane - snart 1 år

terrnghoppning113.jpg picture by Torpetshoppkaniner

Pyret The Butterfly "Fjäril" - hona - snart 4 år

terrnghoppning125.jpg picture by Torpetshoppkaniner

Svartaänkan Norpan "Norpan" - hona - snart 5 år

terrnghoppning133.jpg picture by Torpetshoppkaniner

thexclub
0

#21: Gud så fina kaniner du har!

torpetskaniner
0

Tack :D Djuraffärskaniner allihop ^^

Kaninhoppning
0

jag har aldrig tävlat med mina kaniner men jag har lånat 2 st och tävlat med :) men min kanin Lilla my kan hoppa 40 cm :D

Sashhi
0

Jag har tävlat aktivt från och med slutet av år 2008 i Stockholms Kaninhoppare, och tänker fortsätta. Tränar gör jag inte om kaninen inte är i behov av det, t.ex behöver öva på att hoppa lite högre hinder när de klassat upp sig eller nya kaniner som jag lär hoppa. Även så tränar jag ibland hos vänner för miljöomväxling. :)

Not your mom, not your milk.

Lans
0

Japp. Tränar och tävlar (:

http://lans.blogg.se

Målar och ritar porträtt på beställning.

Gör även armband och kaninselar.

Priser och info:

http://lans.blogg.se/tillsalu/

Mina auktioner på tradera:

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999