Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 785 ggr
KajsaM
0

Hur hittade ni hit?

Jag vet att det har funits en likadan tråd fast hittar den inte. Men struntsamma :P

Jag vill veta hur ni hittade hit. Om ni t.ex googlade elr ja vaad ni nu gjortde. Ni som skrev i förra  tråden får skriva igen :P

KajsaM
0

Jag googlade efter någonting typ "Hur får man kaninen rumsren?" har jag för mej :) Sen dess så stannade jag :P

mimmi.k
0

Jag skulle göra ett skoljobb om kaniner och gicg in på google och hitta sidan. Resten av lektionen gick åt att sitta inne på den här sidan. Hi Hi!!!!

__iE
0

genom ridsport.ifokus va ngn som tippasde om kanin.ifokus där :P

Myrra
0

Via en mejlkompis som tipsade mig! Superbra!!!Skrattande

Kaningalen
0

Myrra, ja vem kan det vara då!? *blink-blink* =) KUL att Du kom hit!!! =)

Jag hitta hit tack vare en tjej på vovve.net =)

Zvintos
0

Sökte på något, kommer inte ihåg vad, och då kom jag till denna sida. Glad

Lotta_A
0

Jag är ju Sajtvärd dårå, men det var min syster som kom på att vi skulle starta den här sidan :) Och då gjorde vi det helt enkelt!
Jag är jättenöjd.

Tina-A
0

Ja, som Lotta skrev så tog jag kontakt med killarna bakom iFokus för att starta kanin.ifokus. Så jag och Lotta har varit här från början :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Hopi
0

Jag fick tipset av en brevkompis som är med på olika sajter om husdjur här. Och det var då verkligen snällt att hon berättade! För detta är mitt favvo ställe på nätet!!! =)

Lotta_A
0

#9: Var det en brevkompis till dej som tipsade dej. Lite ovanligt sådär. :) Kul att du har en brevkompis! Det är inte många som har det nu för tiden. Nu är det ju mejl som gäller!

Kul att du trivs här :D

Hopi
0

#10; Ja, jag har några stycken brevvänner faktiskt! =) Hon är även en mejlbrevis o msn-kompis! =) Men har nån ren brevkompis oxå! Det är synd att det börjar försvinna.. Men märker att jag skriver allt mindre med brev själv oxå, pga datorn.. Lite synd..

Ja, visst är det ett roligt ställe det här!!!! =)