Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 1147 ggr
AnimalLover
0

Bur sökes

Hej , jag söker en bur som är 100 cm lång , Spelar ingen roll om det finns ett litet skönhetsfel ;P , Bor i stockholm så det vore bra om buren finns här med då vi inte har bil!

Ni kan nå mig här via PM eller bara skriva i tråden , då min Mail inte fungerar just nu .

Bild är ett stort +

elin

[jakke94]
0

har ni kollat blocket ? där finns mycket bra :P

AnimalLover
0

Jaa det har jag gjort men jag hittar inget :/

TereseE
0

Tänkte bara tipsa om att du lätt bygger en egen bur av kompostgaller. För en kanin av dvärgras räcker en bur av 2x1 kompostgaller och du kan lätta sätta kompostgallertak på också om du vill. Sedan inreda med matta, toalåda, tunnel och grenar mm.

Billigare och mysigare för din kanin! Om inte annat så tills vidare…

AnimalLover
1

#3 jag får inte ha det så för mamma :/ , Sen tycker inte jag att det e så snyggt .. iaf inte när jag gör det :P

TereseE
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#4 Jag tycker inte alls att det blir fult, så här bodde min frasse Texas under en period (innan han blev helt frigående).

AnimalLover
0

#5 ojj vad fint :O , Men jag tänkte på det här med toa osv , spån oså , min e ju inte rumsren :/

pigelina
0

#5 jätte fiint:O

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

TereseE
0

#6 Det brukar inte ta så lång tid, många blir rumsrena direkt när de får möjligheten att bara gå på låda. Sedan kan du ju lägga in några slitna mattor till att börja med, så det inte gör något om kaninen skulle kissa fel någon gång i början. Här finns tips? för att få kaninen rumsren.

Men du gör självklart som du vill, köp en vanlig bur om det känns bättre för dig och din kanin.

hjartelyckanskaniner
0

Man behöver ju inte ha spån om de bara går i en kompistgallerbur, som TereseE visade så ha en matta under så kan man lätt sopa ihop avföringen och slänga

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

Tarkie
0

Inne eller utebur? Har en väldigt fin utebur som är 100'50. Med fönster ^^

AnimalLover
0

Joo , ska prata lite med mamma :) , det e ju så fruktansvärt dyrt med att köpa gallerbur :/

AnimalLover
0

#10 :O Det spelar ingen roll! hur ser den ut ? vad vill du ha för den ? vart bor du ?

hjartelyckanskaniner
0

Menar du med kompostgaller? brukar kosta runt 75kr för 4 galler alltså blir det 150 kr för dig, ett sådant pris hittar du inte en innebur eller en utebur för!

Mvh Emma

Tarkie
0

#12 Stockholm ;) Ska försöka fixa fram kort.

AnimalLover
0

#14 aaah vad himla bra!! :D , #13 nee gallerinnebur :P , jaa ,häär kostar 4 galler 99 kr

pigelina
0

#13 vart köper du kopostgaller för 75 kronor:O
här kostar det från 99-140 bara,

// Hanna

Tarkie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sådär.

AnimalLover
0

Neej vad fin! :O vad vill du ha för den ?

hjartelyckanskaniner
0

Jag köper mina på Jula,Hornbach och andra affärer där de har kompostgaller:) kanske olika på olika ställen. Bor i skåne och här brukar det vara billiga kaninsaker.

Mvh Emma

pigelina
0

#19 ok:P

får väll titta om dom e lika billiga i affärena i göteborg då, har inte varit på någon av affärerna du nämde ennu^^

// Hanna

Tarkie
0

#20. Varför använder ni topic startarens tråd? Skapa en egen, eller mejla med #19.

#18.  300:-

AnimalLover
0

#21 okk det var ju inte så farligt! är den hel ? vart i stockholm bor du ? vet inte riktigt hur man ska transportera den

Tarkie
0

#22 Ja, den är helt hel. I bra skick. Insidan kanske har lite olika färger. Men den är ändå fräsch.

Huddinge/Segeltorp.

AnimalLover
0

#23 ahaa i huddinge? jag bor i skogås :) bara nåra stationer ifrån huddinge ^^ min moster bor i segeltorp

Tarkie
0

#24 ;) Mejla på Nakrat_5@hotmail.com Om du är intresserad.

AnimalLover
0

Okk :D:D

AnimalLover
0

Ojj juste , kom på att det inte går att mejla .. det går att gå in på msn men mejlen funkar inte :/ min dator är helt förstörd så..

Tarkie
0

#27 Ok. Skriv här ^^

Tarja
0

Jag har en vit innebur till salu, i mycket bra skick för 400kr, den är som ny :) Inga kissfläckar eller så! Bilder finns på hemsidan under till salu - länk till buren ->

Buren finns i Eskilstuna men transport kan ordnas till Sthlm och så :)