Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 283 ggr
_Mew_
0

lejonhuvad kanin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hmm.. jag undrar över en sak.. min Flisan är ju lejonhuvad kanin.. men när man kollar på bilder på lejonhuvade så ser dom så små och ihop tryckta ut.. kan inte förklara nå bra.. typ.. så små… medans min Flisan är smal, lite mer avlång och lite så.. tror ni det kommer ändras sen? (försöker få henne att gå upp i vikt då hon var minst av syskonen)

Förstår ni hur jag menar när jag sätter in den här bilden.. kaninen är liksom.. "ihop tryckt"

(har tyvärr ingen bild på den här datorn på flisan)

Jag förstår om ni blir förvirrade xD

Tina-A
0

Haha, jadu… Det enda jag kan komma på är om de vore olika korsningar.. Har andra raser bakåt i släkten.. Jag är osäker!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

_Mew_
0

Men hon är renrasig :/

Mandysan
0

#2 Vilken ras?, lejonhuvade är nämligen ingen ras.

_Mew_
0

Jo det är de visst?

Elina.
0

Lejonhuvade är en godkänd ras ;)

_Mew_
0

Japp :)

Lotta_A
0

Konstigt. Det kanske bara är så att hon har en liten annorlunda kroppsform, eller som du säger. Att hon är lite smal bara.
Prova att ge henne en massa feta frukter och lite kaningodis så kanske hon går upp lite i vikt så kan du se om det blir bättre.. ?

susanne-s
0

Har en löwen som är ca 4 månader och han är långsmal och ganska liten, har också en äldre hona som är rund som en boll med all päls, varit på utställning med bra resultat, hon är inte "ihoptryckt" har bara en annan form.

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

_Mew_
0

Okej, vi får väl se hur det blir när hon blir lite äldre :) Min är ju också 4 månader.

Quendy
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mina är Löwen. Dom är lite "ihoptryckta". Men dom är ju 2 år ;P

_Mew_
0

Jo det är ju så jag liksom… har tänkt att dom är? :P

[helenal]
0

gick in på blocket och såg väldigt många annonser om kaniner,som säljes för 100 kronor även för renrasiga:/

Lotta_A
0

#12: Ja. Kaniner finns det gott om på blocket. Många som skaffar en kanin och sen tröttnar. :( Urs det är hemskt egentligen.