Grattis till mig :D
Jaa , Grattis till mig som blir 13 år idag :) Som present fick jag 500 kr vilket jag ska köpa min älskade lilla gumma för som vi har tingat! Halv 11 ska vi åka och hämta henne :)
elin
åå grattis på den stora dagen :-)
vad är det för kanin ?
grattis. :D va kul att få en ny kanin . 
Graaattiiis ! :D
Vad kul för dig !
ser fram emot bilder !? :)
Grattis :)
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Tack allihopa :D , det är en Hermelin :)
oj va roligt dom är ju urgulliga :-)
vad blir det för färg ?
köpte du inte en fransk vädur nyss också ?

#6 jaa visst e dom? :D , Hon är vit med blåa fläckar samt mycket ljusblåa ögon :),
Japp det gjorde jag :) , Hon bor med min andra hane ^^, hihi mysigt med många djur!
stort grattis !
7å låter ursött.
har du ingen bild ?
ja vist är det härligt med många djur :-D
Grattis på födelsedagen och lycka till med din nya lilla vän!

Tack allihopa :D , har precis varit och hämtat henne! Viken liten plutt :O :P , Satte in henne till Alma och hubbe , Alma luktade lite förtjust på henne sen var det inget mer med det ^^, samma sak med hubbe , hihi :D , Har satt in henne till marsvinen ( med burluckan öppen ) .. Haha så sött det var när hon pladask la sig till ro brevid dom :P … bild kommer inom kort! måste bara ladda kamera.
#11 Ingen bra idé att ha marsvin och kan tillsammans!
Skulle inte rekommendera att sätta in en liten hermelinbebis till en fransk vädur heller, för visst är väl din kastrerade hane en frasse?
Det är mycket nytt för din lilla nu, så jag skulle rekommendera dig att låta henne få vara i fred den första tiden hos dig.

#12 Nee men alltså , hon e inte där nu ^^ dom fick bara hälsa på varandra . nu springer hon lös i mitt rum .. Nae hanen e inte frasse han e dvv/löwen , det är honan som är en frasse
#13 Oj, men om honan är störst så är det ännu viktigare att du inte låter dem träffas.
Lycka till nu och ha en jättefin födelsedag!
Grattis

Tack så mkt :)
Grattis
Grattis
// Emma :D