Söker dvärgvädursrex!
Hej!
Jag bor i skåne, söker en dvärgvädursrex, helst hane, men det kvittar.
Färg har ingen betydelse, det kvittar också. 
Kaninen ska helst finnas i Skåne, men Stockholm går också bra, eller om transport till stockholm kan ordnas av den som säljer kaninen.
Ålder kvittar också. 
Kaninen kommer komma till ett hem med över 12 års erfarenhet av kaniner, och ett hem med enormt stort djurintresse, och med mycket tid. 
Mvh Maja 
Tussilagons kaningård har dvvrexungar till salu just nu :) Alla är superfina, och Lollo är världens bästa uppfödare, så snäll och tar superbra hand om sina djur :D<3

Kogatans har jättefina, hon finns i Skåne.
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV
Lollo som Tarja tipsar om (Y) jätte söta och vackra dvvrexar men dom är nog snart tingade allihopa.
(Länk i #1)
Tack så mycket för alla tips?! Tyvär hade jag redan varit på bådas hemsidor och tittat. 
Så det var inget nytt tyvär.
Kaninen jag var intresserad av var ev. tingad av någon annan hos den ena av de.
Tar emot flera förslag!
Tack alla som hittills svarat. 
Min dvv-rex hane flyttar till Trollhättan i sommar, för att bli far till små dvv-rexar. Kanske redan i sommar, annars kring jul eller så.
Uppfödaren där (Blåbärets) har släkt i Skåne (Villans) och kan transportera där emellan.
Det hjälper dig iofs inte om du vill ha en dvv-rex NU.
#6 Tack så mycket för tipset! Känner till båda dessa uppf. redan. Viste dock inte att denna kull planerats. Tack för tipset! 
vilka sötnosar :-)
är det en godkändras '?
http://www.blocket.se/vi/21279791.htm?ca=8_s hitta denna på blocket :-)
9 ok , tänkde om man kan ställa ut som osv :-)
#7. Förhoppningsvis får Blåbärets en hona att ta ungar efter redan i sommar.
Sen har hon två nyinskaffade hon-ungar (från Skåne) + en hane som blir ungar av senare.
Min hane kan beskådas här:
http://www.idrefix.se/jonaflax.htm
Jag har fina ungar efter honom nu, men deras mamma är hermelinrex, så de är ju blandras.
Tack för samtliga tips?, #11 tyvär ingen blandis jag söker.