Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 458 ggr
AnimalLover
0

kanin

Nu vet jag att jag kommer få mycket skit för detta så dom som vill klaga ta det via PM!

Idag var jag i djuraffären där min mammas kompis jobbar , som vanligt går jag in till djuren .. Och gissa vad jag ser ? En liiiiten hermelin , blå och vit, med blåa ögon :D . Och inte nog med det! Enligt hennes uppfödar papper är mamman och pappan hoppkaniner! Där står jag och är överlycklig , har jag hittat det jag söker ? . Jag ber en av personalen ifall jag skulle kunna få holla i henne lite , Det fick jag så jag tog upp henne och började gulla med henne lite .. Kär kär kär e jag :D . Jag fyller ju år på onsdag och då ska jag få pengar .. så mamma sa till dom att vi ville tinga henne till på onsdag! , Så på onsdag ska jag hämta henne :D hon var så fruktansvärt vacker! en liten prinsessa :D.

Men vad ska hon heta ?

kraam

Kiwanu
0

Åhhh vad kul hörru ! Grattis !

Hm, namn.. Svårt att bestämma innan man ha sett kaninen, nyfiken på bilder !

PaaatyPalm
0

Varför skulle du få skit utav detta :P?
Lycka till med den lilla busen :D!

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

Clariiz
0

Åh vad roligt! :)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

AnimalLover
0

Taaaack :DD , #2 Har sålt nåra djur för ett tag sen då jag hade välldiga problem med allt , men har det mycket bättre nu och jag kan ju inte leva utan djur ju!! , Men så jag e rädd för dom som inte gillar mig för det

[BonnieL]
0

Grattis, vad kul! Glad

[nneo]
0

åh vad roligt!

Toaden
0

Antagligen har du kärat ner dig i en uppfödarkanin, vissa säljer kaniner till djuraffärer. Dom brukar vara i bättre skick (och sötare) än grossistkaniner :) Grattis ?

Namn tycker jag du ska bestämma själv. Kommer du inte på något innan hon kommer, så ser man jämt vad djuret heter när det kommer.. Det bara ploppar upp ett perfekt namn i huvudet ;D

KaninEmma
0

Vad kul Glad

// Emma :D

pigelina
0

Prinsessa kanske?;D

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Zessan
0

Det finns många namn förslag på den här sidan! T ex, kanin namn leken där finns det massor. Det finns också förslag på sidor där folk vill ha namn, den kan ju inte använda alla:P;)

Sashhi
0

Ska hon ha tävlingsnamn då och sedan ett smeknamn? :)

Not your mom, not your milk.

AnimalLover
0

Tack alla :D , #11 jaa det kanske man kan ha :D

Tisdus
0

Om du vet uppfödarens namn har du ju en början på namnet iaf. :P När jag namngav min kanin (köpt hos uppfödare) så sa uppfödaren att "Coconut's måste vara första namnet". Och det för att visa att hon kommer från den uppfödaren. Sen får man hitta på ett eget namn efter det :)