Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 470 ggr
Hopi
0

Blåögd vit hermelin-rex?

**Är det nån som vet om det går att få tag på en sån nånstans??? Skulle vilja ha en sån hane… Tycker dom är grymt vackra!!!!
**

Tina-A
0

Hihi, nu slog du ihop allt du älskar i en kanin, eller hur? =D Hoppas verkligen att du hittar en sådan, vore säkert den perfekta kaninen för dig (om du tänker på hur den ser ut. Sen får du göra den till världens snällaste!)

Vet ingen som föder upp rex, någon annan kanske vet?

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Hopi
0

#1; Ja det är allt i ett paket! hehe! =) Jag önskar verkligen att jag kan få tag på en sån nin!!!!! Kan annars få tag på rödögd vit h-rex! Inte illa det heller! hehe Men vill kolla läget lite först, OM det skulle tänkas gå att få tag på min "drömkanin" Räcka ut tungan

Zvintos
0

Finns inte särskilt många som föder upp rexpälsad hermelin. Vet att Gille på kanin-net föder upp, men tror det enbart är i färgen viltgrå..
Vit blåögd hermelin-rex tror jag inte finns än. Men om några år kanske, när det blir fler och fler rexpälsade hermeliner. Då kan man börja avla in lite fler färger också.

Hopi
0

#3; Okey, så då är det bara en "drömkanin" än då.. =(   Men då kanske jag ska satsa på den rödögda så länge då..=) Är ju inte fel det heller!!!! =)

Lotta_A
0

Jag vet inte om man kan få tag på en sån. Låter svårt men jag hoppas du hittar en.