Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 582 ggr
Caspia
0

Kaniner bortskänkes

En stor zooaffär i Malmö har gått i konkurs och skänker därför bort några kaniner i vanlig storlek samt några Belgiska Jättar. De har även några muspojkar, en jordekorre, chinchilla och flera råttor (honor och hanar).

Hör av er till ZorroR om ni vill ha någon av dem så förmedlar hon numret.

Om transport är ett problem så kan jag ta en eller två tillfälligt och ta med till Göteborg eller Uddevalla den siste juni. Gäller dock inte BJ.

Envishet och drömmar

barabys
0

Vilken djuraffär är det?

Caspia
0

Jag vet inte om jag får säga det. Tycker f ö inte att det är relevant. Kan man ta emot ett djur så hänger det väl inte på i vilken djuraffär den finns nu?

Envishet och drömmar

[bebba]
0

#2  Många vill ju att det är en bra djuraffär? Du skulle inte vilja köpa en  kanin som bor i sin egen avföring eller?

Caspia
0

# 3. Det kan jag personligen intyga att de inte gör!

Envishet och drömmar

Strumpa
0

#2 djuraffären har "avslöjats" inne på gerbiler.ifokus iaf.

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

PaaatyPalm
0

Vet mycket troligen vilken djurafär du menar och kan säga att den är jätte bra! Vi känner, ja vad e hon nu då, Chef för alla djur ? haha, vetinte vad det heter, men hon har hand om alla djur.

Gosh, undra om det är våra rått pojkar/flickor som inte blivit sånda =/ (Låna ut en hane till henne) Får ta o ringa :P

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

jahadu
0

läste på gerbil.ifokus nyss att många djur e sålda, vet någon om det finns nån kanin kvar? (belgisk jätte) har nämligen varit kär i den viltgula jätten de har ända sen de fick in de när de va små x)……

Caspia
0

# 7. Ja, det finns Belgiska Jättar kvar! PMa mig så får du telefonnumret. Klockan sex idag fanns kaniner (vanliga och BJ), råttor, möss, en jordekorre och en chinchilla kvar.

Envishet och drömmar

jahadu
0

#8 har PMat dig nu, tror jag, om jag nu gjorde rätt så x)…

jahadu
0

blir tyvärr ingen kanin för min del =/ efter en del prat med mamma så kom vi fram till att det inte passar i nuläget med fler kaniner och speciellt inte en stor. vilket e synd, själv hade jag mer än gärna införskaffat en jätte, men eftersom min mamma behöver ta hand om kaninerna ibland så måste ju hon också vara med och bestämma. synd menmen =/