Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 733 ggr
Rero
0

Inredning i buren

Hejhej jag har en kanin som inte har en sån rolig bur.
Han har en bajs låda en höhäck matskål hus vattenflaska och en pinne en tandborste och två bollar. Men han är för det mesta ute i mitt rum.
Där har han inte heller så roligt. En låda med hö en låda med en halsduk sen ja har han inte så mycket mer.

Vad har ni för leksaker ??
Hälst sånt man kan bygga själv ^^

moonsi
0

kanske typ en prispall kan ju vara roligt att klättra å hoppa ifrån

[Niike]
0

En tandborste kanske inte är så jättebra ifall han äter upp själva borsten.

Man kan lägga in t ex. toarullar, tunnlar och aktiveringsbollar …

moonsi
0

tennisboll också

moonsi
0

kattleksak med pingla i

Rero
0

jag menar inte en riktig tandborste utan en sån som hundar har.
Dom är vegetariska och kaniner älskar dom.
Jag har en katt leksak med pingla i och en tunnel har ja ute i mitt rum :D

[Niike]
0

#5 jaha, hiihhi =)

[ninnakm]
0

heej jag tycker att det värkar som att din kanin har ganska mycket att välsa mellan. Men om du har en ute kanin så kan du bygga som en rasthage som den har fri tillgong till. man gör ett hål i buren så kan kaninen gå ner och då får den ju motion

Flört men på sommaren eller året runt kan man ju ha den i koppel och en hinderbana så blir den en duktig hoppare!

[ninnakm]
0

heej jag tycker att det värkar som att din kanin har ganska mycket att välsa mellan. Men om du har en ute kanin så kan du bygga som en rasthage som den har fri tillgong till. man gör ett hål i buren så kan kaninen gå ner och då får den ju motion

Flört men på sommaren eller året runt kan man ju ha den i koppel och en hinderbana så blir den en duktig hoppare!

Rero
0

Jag har en inne kanin men jag går ut med han varje dag om det är varmt, sen på sommaren på landet  ska vi bygga en Hage av kompostgaller :)