En till kanin ?
Jaa , tro det eller ej men mitt intresse för niner har stigit som in i H , Känns helt underbart! Men jag skulle sååå gärna vilja köra Kaninhoppning men frassar och dvv brukar ju tydligen inte vara så duktiga på det ? Så jag funderar på att skaffa en till hona , En kanske hermelin ? vad tror ni ?
kram :)

Ja det tycker jag!!:)
Mvh Maia
Vad roligt! =) Jodå, dvärgvädurar kan hoppa och bli riktigt duktiga!
Men en frasse bör du inte hoppa med eftersom de är så tunga, vilket inte är bra för deras ben när de landar.
Annars tycker jag att du ska satsa på en kanin som är framavlad för att bli duktig på hoppning.

#2 jahaa så dom kan det ? :D Okk , Men jag får väll fixa lite hinder osv . har försökt tidigare att lära hubbe att hoppa men :/ du vet , det är ju mycket lättare att bara gå under ist ;P , Okk , jag tittar på nätet osv , vill absolut inte bara ta första bästa utan jag vill ha någon som jag verkligen känner något för! :D

funderar på en japantecknad :)

Tycker en japantecknad låter jätte bra hoppas du hittar en söt och bra hoppkanin :D

Vet ni någon här som har hermeliner tillsalu ? i stockholm ? , helst ska dom vara lite långhåriga ^^

#5 hihi tacktack :) ,
Varför inte passa på att köpa en "hoppblandning" eller vad man ska kalla dom? :)

#8 Jaa det kan jag ju göra ^^ fast jag vill ha en liten mindre ras , typ som hermelin :)
#6 Långhårig hermelin… Då menar du hermelin fuchs va? 

#10 aa ^^ haha är inte så haj på sånt när det gäller ras och jaa
#9 men det går säkert att hitta lite mindre kaniner.

#12 Okk ^^ nån som vet nån uppfödare här i stockholm ?
#13 kolla på blocket. Sök på hoppkanin . Fanns nån i stockholm iaf.