Kaninrummet
Till våren ska det målas där inne oxå =)

Vad fint!!! Det där ser ju helt jättebra ut!!! 
Ååå tycker Du, va kul =)

Självklart är det fint!!! =) Det måste vara helt perfekt att kunna ha sina kaniner på ett sånt fint ställe!! =)
Hur många grader är det där? Har ni nån värme där eller är det helt ouppvärmt? Det blir ju ändå inte så kallt när det är inne så där! =) Fint!!!!
Snart kommer man knappt ihåg hur det såg ut när vi började me det där ummet, skillnaden är som natt och dag!! =)
Det är lika varmt där inne som det är ute, kanske NÅN grad varmare. Kommer inte ha nån värme på eftersom jag har mina kaniner som rena utekaniner.
Fördelen me att ha kaninerna inne där är att man slipper regn, blås och snö. Det är bäst både för en själv och kaninerna =)
Nä nu ska vi åka till skogen me hundarna, hej så länge =) Vinki vink
Rummet skulle det stå, inte ummet =)

Jättefint Kaninerna har :) Perfekt när dom ska skuttaa :)
Fina blommor på fönsterbrädan :) Tror inte jag såg gardinen?
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#8 Dom sitter högt uppe i fönstret :P Tittaa igen
#9: Jahapp, då ska vi see. Hmm. Där ser jag den =D Vit, eller hur?
Fick värsta känslan nu av att måla väggarna i någon tjusig färg också när fönstret var så fint, tihi :)
#0: Det är jättefint åt dina kaniner! Önskar att mina också fick ha så stor yta.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Jättefin kaninrum!
Släpper du ut alla kaniner samtidigt någon gång, så dom får hälsa på varandra eller kommer dom inte så bra överrens kanske ?
Uppe till höger ser man att jag har börjat måla me vit färg, men det blidde inge bra så jag slutade
Så till våren blir det till att måla igen, när det blir varmare ute. Ser fram emot det som bara den!
#11, skulle aldrig kunna släppa ut alla samtidigt. Då skulle det bli slagsmål som hette duga.
Men 3 av kaninerna bor i en 3-fackare med galler som vägg så de kan se varandra =)