Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninhoppning-och-selar
Läst 822 ggr
rabbitlove
0

hej finns det?

hej finns det hinder att köpa i djur butiker mm… för jag tänkte börja med att öva hoppning medmin kanin sixten som snart är pappa för andra gången ungarna ska komma om en vecka typ.eller ni kanske har några tips? hur man bygger hinder ni är jätte snälla om ni kan skicka bilder på dom med.

pigelina
0

nej inte i så många djuräffärer

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Tisdus
0

Det kan finnas, har själv köpt ett par i djuraffär. Dock är de inte av så bra kvalité :P Men kolla runt i djuraffären när du är där nästa gång, fråga om hjälp i kassan?

Kiwanu
0

Det billigaste är ju att bygga själv !

Tar inte alls lång stund, och är väldigt enkelt.

Finns en artikel om detta ! :D

rabbitlove
0

okej va bra men jag har varit i djur affärer allt från i alingsås till stockholm men ingen hade vad jag vet. men kan du inte ta kort på dina hinder?

memmis
0

hinder man köper brukar vara jätte dyra , typ 300 kr . det är mycket billigare att göra själv.

rabbitlove
0

okej har du några bilder eller förslag hur man kan bygga dom?

Zvintos
0

#6: På denna sida finns bra beskrivningar: Lilla kaninsidan.

rabbitlove
0

okej

hyltebarn
0

Ja lite hinder brukar det finnas i djur affärer, tex "Bunny sports" hinder, sök på google så ser du hur dem ser ut! Men om du hade tänkt att köpa Tex Libraartic hinder så skulle jag rekomendera att söka på annonsidor, själv köpte jag 4 Libra hinder för 200kr (A)

/Saralindh
Hyltegårdens kaniner, (hemsida m.m kommer)

rabbitlove
0

okej det va biligt tack för alla tips?.

rabbitlove
0

okej tack för tipsen men hur höga ska dom va?

[Wera]
0

Ja, Djurmagazinet i Mora har bågar och rakhinder har jag sett.

rabbitlove
0

okej men jag bor ganska långt ifrån mora men jag ska leta på anonser och så men tack =p