Har en katt-tunnel som är väldigt uppskattad.

#1 en sån har jag med, men min förra ninis tyckte den var läskig
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV

Min kompis har kattbollar i buren och dom älskar kaninen :P

Min kanin förstår inte leksaker :P han förstår inte ens att han ska gnaga på pinnar :P iQ fiskmås :P
/Elvira :D

Haha (:

Nu hör jag att han är och Rejsar ute i mitt rum :P hah det är hans hobby :P
/Elvira :D

Hahaha :) Min senaste kanin brukade typ springa på väggarna inte riktigt då men man kunde tro att han gjorde det xD

Min kanins favorit leksak är nog att bita sönder mina kläder och förstöra mitt rum XD

Flippens favorit"leksaker" är den lilla handsopborsten och skyffeln som jag har stående bredvid buren.
Den sopborsten har hon gillat ända sen hon flyttade in hos mig. Trotts att borsten i början var lite bråkig mot henne!
Minns då hon for iväg med borsten ut i hallen vid ett till fälle och jag småskratta då jag trodde hon bar på den frivilligt, men tillbaka in i köket kommer strax en halvt i panik stackars kanin med borsten KLONKANDES vid frambenen. Då hade borststråna fastnat mellan tänderna. Hi HI.
Kanke därför hon dagligen ger borsten en omgång? fniss.
Marsvin 4-ever
.
toa rullar helt klart han brukar kasteomkring med dom
Myrtorpets Möss och Kaniner

jag har en aktiveringsboll till min kanin och han tycker det är så kul att ta den i munnen och kasta runt den ;D

Henke har massa tennisbollar han älskar att putta omkring :) så det är nog hans favoriter :P

Toarullar, bollar, tunnlar, pinnar .. :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

nu har Joker en halmboll med en pingla i som han älskar, en boll som man kan stoppa grejer i som sen kommer ut när bollen rullar, en katt-tunnel, pinnar, toarulle, liten kattboll :)
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV
Tengil uppskattar inte leksaker, vad jag än lägger in lyfter han upp och bär eller bokstavligen kastar ut det ur boet. Han blir helt enkelt förbannad på sånt trams.
Han har dock en leksak som han älskar över allt annat och det är min HUND. Hans favorit lek är att gå bort och "peta" på hundens dyna så den blir arg nog att jaga honom och kutar sen för glatta livet. Detta upprepas en sisådär 10-20 gånger per dag.
Hälsningar Malin
Cox älskar mat, så vilka leksaker han än får tuggar han dom i bitar i hopp om att någon bit ska vara mat. Han massakrerar ALLT i sin väg. Det bästa till honom är aktiverings boll med godis i. Dom är svåra att ha sönder och han blir distraherad när det trillar ut godis. Är godiset slut måste jag dock ta ut bollen annars "dör" bollen.
Hälsningar Malin

vad är det för sorts pinnar man kan ge dem? menar så man inte ger giftiga….
Toarullar är kul tycker båda kaninerna här hemma. Och aktivitetsbollen när det finns godis i den :P
#21 ja dom är nog lite udda… :/ Den ena(Han som jävlas med hunden) Det var han som valde att bo i terariet..
Hälsningar Malin
Pigge brukar väll gå runt och bära på allt hon ser, när jag skulle fota henne sist så tog hon upp kyklingen(påskfoto) och börja sprinag med den, STENAR gillar hon^^
och så gillar hon väldigt mkt min pappas gammla handduk som han fick av sin farmor när han va 10 typ;D den sitter hon och biter sönder så fort hon får tilfälle:P
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Mina kaniner tycker om att springa igenom mina hemmagjorda tunnlar. Jag har rullat ihop gamla liggunderlag och lagt de i rasthagarna ^^
Min ena holländare tycker om att kasta runt sin matskål, dumma kanin
Kastanjegårdens Kaniner
ett gosedjur, som ser ut som en liten kaninunge,Dolly tar hand om den vart hon än går.

Min kanins leksak är att smita till grannarna, sen lägga sig och sola där. Hon är helt hopplös på leksaker fattar ingenting, rektionen när jag till och med kastar en kattbjällra på henne är ingenting! Hihi min kanin gillar ibland pinnar, men bara från äppelträd^^
Mvh Maia
#24 Shit vad smart! Det måste jag testa! Tack för tipset! 
tunnlar och pinnar och toarullar gillar Lilla Moln =)
hon kastar med pinnarna och toarullen :)
hon brukar även möblera om bland skålarna(i keramik), som står på ett underlägg som hon gärna ligger på istället :P
nåt mer har jag inte testat än.. ska se om hon vill ha något i hundens leksakslåda :P hon ska få en aktivitetsboll också.. :)
lilla moln gillar även mina marsvin och putsar gärna dom och gosar med dom :)

Var köper ni era tunnlar??
#29, jag köper katttunnlarna på Ö&B, finns att köpa i "våran" djuraffär, men dem är väldigt dyra, så jag föredrar katt tunnlarna på Ö&B :)

#30 okej tack!
Tunnlar, stockar, grenar är favoriterna här.
ikea har massa bra tunnlar! :) dels finns det "nöje" på barnavdelningen som är korta "tunnlar" (egentligen är det "lådor" som man får klippa ur bottnen på) 3 st för 29:- funkar till små kaniner =) finns nog en annan variant med tre olika storlekar på "tunnlarna" bland nöjes sortiment oxå..
sen har dom en kattunnel oxå på djuravdelningen för 79kr tror jag det är!